16. november 2018
Trene med variert intensitet

Trene med variert intensitet

Trene med variert intensitet. Lær hvordan du kan trene med variert intensitet for å forebygge skader og ha en best mulig formutvikling.
16. november 2018
Intervalltrening med kortintervall

Intervalltrening med kortintervall

Intervalltrening med kortintervall. Lær deg hvordan du kan gjennomføre trening med kortintervaller for å bli en raskere løper.
16. november 2018
Trene når det er kaldt

Trene når det er kaldt

Trene når det er kaldt. Lær mer om hvordan du kan trene når det er kaldt ute for å gjøre treningen mer motiverende og ha best mulig treningseffekt.
16. november 2018
Trening og restitusjon

Trening og restitusjon

Trening og restitusjon. Lær hvor viktig det er at du restituerer i etterkant av trening, og hvordan du kan restituere mest mulig effektivt.
16. november 2018
Trening som er motiverende

Trening som er motiverende

Trening som er motiverende. Lær mer om motiverende trening du kan gjennomføre med best mulig effekt.
15. november 2018
Trene på is og snø

Trene på is og snø

Trene på is og snø. Lær hvordan du kan trene løping på krevende underlag som is og snø.
15. november 2018
Hvordan trene som nybegynner

Hvordan trene som nybegynner

Hvordan trene som nybegynner. Lær hvordan du som nybegynner kan trene for å ha en best mulig formutvikling.
15. november 2018
Trene i kulden

Trene i kulden

Trene i kulden. Det er ingen god grunn til å la være å trene i kulden, bare du tenker nøye igjen hvordan du skal trene og med hvilken intensitet.
15. november 2018
Trene med feber

Trene med feber

Trene med feber. Å trene når du har en infeksjon i kroppen kan redusere kroppens evne til å få kontroll med infeksjonen.
14. november 2018
Hvor høy puls når du trener rolig

Hvor høy puls når du trener rolig

Hvor høy puls når du trener rolig. Lær mer om hvor høy puls du bør ha når du gjennomfører rolige treningsøkter.
14. november 2018
Hard trening etter forkjølelse

Hard trening etter forkjølelse

Hard trening etter forkjølelse. Lær mer om hvordan du skal gjenoppta trening med moderat til hard intensitet etter forkjølelse.
14. november 2018
Hvordan trene etter forkjølelse

Hvordan trene etter forkjølelse

Hvordan trene etter forkjølelse. Lær mer om hvordan du kan trene etter en kortere eller lenger periode med forkjølelse.
13. november 2018
Trene med forkjølelse

Trene med forkjølelse

Trene med forkjølelse. Lær om du bør trene med en forkjølelse i kroppen eller ikke, og hva du kan gjøre for å restituere raskest mulig.
13. november 2018
Trene med variasjon

Trene med variasjon

Trene med variasjon. Lær deg hvordan du kan trene variert for å forebygge skader og oppnå best mulig effekt av løpetreningen.
13. november 2018
Hvor fort bør man løpe 10 km

Hvor fort bør man løpe 10 km

Hvor fort bør man løpe 10 km. Lær mer om hvor fort du bør løpe 10 km med tanke treningsgrunnlag og disponering av krefter underveis i løpet.
13. november 2018
Hvor høy puls når du trener tempo

Hvor høy puls når du trener tempo

Hvor høy puls når du trener tempo. Lær deg med hvilken puls du kan gjennomføre tempointervaller og tempotrening uten pauser.
13. november 2018
Hvordan trene hver dag

Hvordan trene hver dag

Hvordan trene hver dag. Lær mer om hvordan og hva du kan trene for å gjennomføre effektiv trening hver dag.
13. november 2018
Aerob trening

Aerob trening

Aerob trening. Lær hvordan aerob trening med løping kan øke fettforbrenningen og gjøre deg til en raskere og mer utholdende løper.
13. november 2018
Rolig trening etter forkjølelse

Rolig trening etter forkjølelse

Rolig trening etter forkjølelse. Dette var andre treningsøkt jeg gjennomførte etter forkjølelse og målet er å trene som vanlig etter denne økta.
12. november 2018
Trene etter fart

Trene etter fart

Trene etter fart. Lær mer om hvordan du kan trene løping etter fart, og og hvordan du kan kombinere fart og intensitet for best resultat.
12. november 2018
Hvor raskt bør man løpe

Hvor raskt bør man løpe

Hvor raskt bør man løpe. Lær mer om med hvilken intensitet du bør trene løping for best mulig effekt og redusert risiko for skader.
12. november 2018
Hva skal pulsen ligge på

Hva skal pulsen ligge på

Hva skal pulsen ligge på. Lær hvordan du skal avgjøre med hvilken puls du skal trene med når du trener variert løping.
12. november 2018
Hvordan trene kondisjon

Hvordan trene kondisjon

Hvordan trene kondisjon. Lær mer om hvordan du kan trene opp kondisjonen med løping og hva du kan gjennomføre av kondisjonstrening.
12. november 2018
Løping som oppvarming

Løping som oppvarming

Løping som oppvarming. Lær mer om hvordan du kan bruke løping som oppvarmingsøvelse når du skal varme opp forkant av trening.
12. november 2018
Løping for syklister

Løping for syklister

Løping for syklister. Lær hvordan du kan kombinere løping med sykling for å bli raskere og mer utholdende.
12. november 2018
Restitusjonstrening etter forkjølelse

Restitusjonstrening etter forkjølelse

Restitusjonstrening etter forkjølelse. Dette var første treningsøkt etter en uke med forkjølelse.
11. november 2018
Hvor høy puls når du trener intervall

Hvor høy puls når du trener intervall

Hvor høy puls når du trener intervall. Lær deg med hvor høy puls du bør trene når du gjennomfører intervalltrening.
11. november 2018
Høyere puls enn vanlig under trening

Høyere puls enn vanlig under trening

Høyere puls enn vanlig under trening. Lær mer om mulige årsaker til at du har høyere puls enn vanlig når du trener.
10. november 2018
Trene med sår hals

Trene med sår hals

Trene med sår hals. Lær hvordan du skal avgjøre om du kan trene med sår hals eller ikke.
10. november 2018
Trening når du er støl

Trening når du er støl

Trening når du er støl. Lær mer om du bør trene eller ikke når du er støl, og hva du kan gjøre for å bli mindre støl.
10. november 2018
Anaerob trening med intervall

Anaerob trening med intervall

Anaerob trening med intervall. Lær mer om hvordan og hvorfor du skal unngå å trene anaerobt når du gjennomfører intervalltrening.
10. november 2018
Fordeler med trening

Fordeler med trening

Fordeler med trening. Lær mer om hvilke fordeler du har med trening.
10. november 2018
Trening som er gøy

Trening som er gøy

Trening som er gøy. Lær mer om hvordan du kan trene som gjør løping til en morsom og motiverende aktivitet.
9. november 2018
Hvorfor trene fartslek

Hvorfor trene fartslek

Hvorfor trene fartslek. Finn ut mer om hvorfor og hvordan du kan trene fartslek som en morsom og motiverende form for fartstrening.
9. november 2018
Hvorfor trene langintervall

Hvorfor trene langintervall

Hvorfor trene langintervall. Lær mer om hvorfor du bør trene langintervall og hvordan du kan trene variert for best mulig effekt.
9. november 2018
Trene langintervaller om høsten

Trene langintervaller om høsten

Trene langintervall om høsten. Lær mer om hvordan du kan trene langintervall for å komme i form om høsten.
9. november 2018
Progressiv trening for bedre effekt

Progressiv trening for bedre effekt

Progressiv trening for bedre effekt. Lær mer om hvordan du kan gjennomføre progressiv trening for å ha maksimal effekt ut av treningen.
9. november 2018
Progressive løp i motbakker

Progressive løp i motbakker

Stigningsløp i motbakker. Lær mer om hvordan du kan trene stigningsløp i motbakker for å bli en sterkere og raskere løper.
8. november 2018
Trene på å løpe langt

Trene på å løpe langt

Trene på å løpe langt. Lær mer om hvordan du kan trene for å løpe langt ved å øke treningsmengden gradvis og trene langturer. 
8. november 2018
Trening med høy intensitet

Trening med høy intensitet

Trening med høy intensitet. Lær mer om hvordan og hvorfor du bør trene med høy intensitet, og hvor mye løping med høy intensitet hver uke.