Du får opptil 79% rabatt på utstyr til hjemmetrening hos X-LIFE!

SALG PÅ SPORTSKLOKKER!

TRENING

Trening for deg

GRATIS BYTTE I 30 DAGER!



HALVMARATON

MARATON

Spisse formen for maraton under 4 timer

0
Spisse forme for maraton under 4 timer. Lær hvordan du kan spisse formen de 2 siste ukene for å nå målet om å løpe maraton under 4 timer.

SOMMERNORGE!

400+ TILBUD!



20%

Populære artikler

Progressiv trening for 10 km på 50 min

0
Progressiv trening for 10 km på 50 min. Lær hvordan du kan trene progressivt med moderat til hard intensitet for å løpe 10 km på 50 min.

Energibarer med peanøttsmør

0
Hold energinivået oppe med disse smakfulle energibarene med peanøttsmør.

Effekt av HIIT trening

0
Lær mer om hvilken effekt du kan ha av å gjennomføre HIIT trening med tilnærmet maksimal intensitet.

Hvor mye forbrenner du med å gå tur

0
Hvor mye du forbrenner når du går tur henger sammen med blant annet hvor lenge du går og hvor mye du veier. Bruk en kalorikalkulator for å estimere ditt kaloriforbruk når du går tur!
Benskjørhet og trening

Benskjørhet og trening

0
Hvis du har osteoporose, kan du feilaktig tro at trening vil føre til brudd. Faktisk hjelper det deg å beskytte beinene dine ved å bruke musklene.

KOSTHOLD

Kyllinglår protein

0
Kylling er noe av det mest konsumerte kjøttet i verden. Det er spesielt populært blant kroppsbyggere fordi det er en god kilde til proteiner.

Mat før trening

0
Mat før trening. Lær mer om du hva slags mat du kan spise før trening, og i hvilken grad det er nødvendig å spise før trening.

Øke forbrenningen med mat

0
Du vet allerede at en god treningsøkt kan forbrenne kalorier, men visste du at det også er mat som forbrenner kalorier?

Kalorier i vannmelon

0
Vannmelon, en av sommerens mest ikoniske frukter, er kalorifattig og rik på vann. Lær mer om hvor mye kalorier det er i vannmelon.

Potetsalat med mint

0
Lag en næringsrik potetsalat med mint. Poteter er rike på kalium, som bidrar til å opprettholde riktig væskebalanse, noe som er viktig for løpere.

Mat som øker stoffskiftet

0
Visse matvarer kan øke stoffskiftet. Jo høyere stoffskifte du har, desto flere kalorier brenner du, og jo lettere er det å opprettholde vekten eller bli kvitt uønsket kroppsfett.

Vitaminer i banan

0
Bananer inneholder flere viktige næringsstoffer til fordel for fordøyelse, hjertehelse og vekttap. Lær mer om hvilke vitaminer vi har i bananer.Bortsett fra å...

Mineraler og sporstoffer

0
Mikronæringsstoffer eller mineraler er uorganiske stoffer, avledet fra bergarter, jord eller vann. Lær mer om mineraler og sporstoffer.

PROFF TOUR DE FRANCE SPINNINGSYKKEL!

Siste innlegg

Karbohydrater fett og proteiner

Karbohydrater fett og proteiner

0
Kroppen bruker tre hovednæringsstoffer for å fungere - karbohydrat, protein og fett. Lær mer om karbohydrater, fett og proteiner.
Komplekse karbohydrater

Komplekse karbohydrater

0
Komplekse karbohydrater består av sukkermolekyler som er satt sammen i lange, komplekse kjeder. Lær mer om komplekse karbohydrater.
Slanke seg på en måned

Slanke seg på en måned

0
Å nå dine vekttapsmål kan være en stor utfordring, uavhengig av hvor mye vekt du vil miste. Lær mer om hva du kan gjøre for å slanke deg på en måned.

LØPING

ABILICA

DUMBBELLS WALKING 1 KG

199,-

32%

Spar kr 476,-

ABILICA

Treningspakke CORE

999,-

1475,-

35%

Spar kr 746,-

ABILICA

Treningspakke rumpe

1399,-

2145,-