18. januar 2018
Hvordan komme i form med løping

Hvordan komme i form med løping

Hvordan komme i form med løping. Lær hvordan du som nybegynner kan trene variert for å komme i form med løping.
18. januar 2018
Restitusjonstrening for maraton

Restitusjonstrening for maraton

Restitusjonstrening for maraton. Lær hvordan du kan gjennomføre restitusjonstrening for maraton der du trener med svært lav intensitet.
17. januar 2018
Hvordan restituere for å løpe 10 km under 40 min

Hvordan restituere for å løpe 10 km under 40 min

Hvordan restituere for å løpe 10 km under 40 min. Trene for å restituere når du har som mål å løpe 10 km under 40 minutter.
17. januar 2018
Tempotrening for å bli en raskere løper

Tempotrening for å bli en raskere løper

Tempotrening for å bli en raskere løper. Lær hvordan du kan gjennomføre variert tempotrening for å bli en raskere og mer utholdende løper.
16. januar 2018
Intervalltrening for å øke din aerobe kapasitet

Intervalltrening for å øke din aerobe kapasitet

Intervalltrening for å øke din aerobe kapasitet. Lær hvordan du kan gjennomføre progressive intervaller for å øke din aerobe kapasitet.
16. januar 2018
Trening for 10 km under 50 min

Trening for 10 km under 50 min

Trening for 10 km under 50 min. Lær hvordan du kan trene opp fart og utholdenhet for å nå målet ditt om å løpe 10 km under 50 minutter.
16. januar 2018
Trening for 5 km

Trening for 5 km

Trening for 5 km. Lær hvordan du kan trene løping med varierende intensitet for å øke din aerobe kapasitet og fart for 5 km løp.
15. januar 2018
Løpe 10 km under 45 min med trening på variert underlag

Løpe 10 km under 45 min med trening på variert underlag

Løpe 10 km under 45 min med trening på variert underlag. Lær hvordan du kan trene løping på varierende underlag om sommeren og vinteren.
15. januar 2018
Trening for å løpe 10 km på 45 min

Trening for å løpe 10 km på 45 min

Trening for å løpe 10 km på 45 min. Lær hvordan du kan trene variert løping med vekslende intensitet for å løpe 10 km på 45 minutter.
15. januar 2018
Halvmaraton for nybegynnere

Halvmaraton for nybegynnere

Halvmaraton for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner kan bygge deg opp et treningsgrunnlag og trene for å løpe et halvmaraton.
14. januar 2018
Halvmaraton under 2 timer med negativ splitt

Halvmaraton under 2 timer med negativ splitt

Halvmaraton under 2 timer med negativ splitt. Lær hvordan du enklere kan nå målet ved å løpe andre halvdel av løpet raskere enn den første.
13. januar 2018
Trene stigningsløp etter rolig løping

Trene stigningsløp etter rolig løping

Trene stigningsløp etter rolig løping. Stigningsløp kan løse opp i muskulaturen etter rolig løping og bidra til at du restituerer raskere.
13. januar 2018
Løpeteknikk på glatt føre

Løpeteknikk på glatt føre

Løpeteknikk på glatt føre. Lær hvordan riktig løpeteknikk med rett tyngdepunkt kan redusere risikoen for fall når du trener på glatt føre.
13. januar 2018
Terskeltrening for nybegynnere

Terskeltrening for nybegynnere

Terskeltrening for nybegynnere. Lær hvordan effektiv løpetrening i terskelfart kan være en måte for nybegynnere å øke sin aerobe kapasitet.
12. januar 2018
Pulssoner når du skal trene løping

Pulssoner når du skal trene løping

Pulssoner når du skal trene løping. Lær deg med hvilken intensitet du kan trene innenfor de forskjellige pulssonene når du skal trene løping.
12. januar 2018
Effektiv kondisjonstrening for å løpe 10 km på 45 min

Effektiv kondisjonstrening for å løpe 10 km på 45 min

Effektiv kondisjonstrening for å løpe 10 km på 45 min. Lær hvordan du kan trene løping med varierende intensitet for å øke din utholdenhet.
11. januar 2018
Effektiv løpetrening som vil gjøre deg raskere

Effektiv løpetrening som vil gjøre deg raskere

Effektiv løpetrening som vil gjøre deg raskere. Lær hvordan intervalltrening med varierende lengde og intensitet vil gjøre deg raskere.
11. januar 2018
Kortintervall som gjør deg til en raskere løper

Kortintervall som gjør deg til en raskere løper

Sist oppdatert 11/01/18Kortintervall som gjør deg til en raskere løper Kortintervall som gjør deg til en raskere løper. Lær hvorfor og hvordan du kan trene kortintervall […]
11. januar 2018
Restitusjonstrening for å forebygge løpeskader

Restitusjonstrening for å forebygge løpeskader

Restitusjonstrening for å forebygge løpeskader. Restitusjonstrening kombinert med fullstendig hvile for raskere og mer effektiv restitusjon.
10. januar 2018
Forebygge skader når du trener for maraton under 3 timer

Forebygge skader når du trener for maraton under 3 timer

Forebygge skader når du trener for maraton under 3 timer. Lær hva du kan gjøre for å unngå skader når du trener for maraton under 3 timer.
10. januar 2018
Tempotrening for å løpe 5 km på 30 min

Tempotrening for å løpe 5 km på 30 min

Tempotrening for å løpe 5 km på 30 min. Lær hvordan du kan trene tempo med varierende lengde og intensitet for å løpe 5 km på 30 minutter.
9. januar 2018
Hvor mye løpetrening med lav intensitet

Hvor mye løpetrening med lav intensitet

Hvor mye løpetrening med lav intensitet. Lær hvor mye og hvordan du kan greie å trene mer løping med lav intensitet.
8. januar 2018
Fartslek i flatt terreng

Fartslek i flatt terreng

Fartslek i flatt terreng. Etter et lenger avbrekk fra fartstrening, var fartslek en fin måte å komme i gang med løping med høyere intensitet.
8. januar 2018
Progressiv trening for 10 km på 50 min

Progressiv trening for 10 km på 50 min

Progressiv trening for 10 km på 50 min. Lær hvordan du kan trene progressivt med moderat til hard intensitet for å løpe 10 km på 50 min.
7. januar 2018
Trene løping om vinteren

Trene løping om vinteren

Trene løping om vinteren. Lær deg hvordan du kan motivere deg for løping om vinteren, og hvilke fordeler du har av løpetrening om vinteren.
6. januar 2018
Utholdenhetstrening om vinteren

Utholdenhetstrening om vinteren

Utholdenhetstrening om vinteren. Bruk vinteren til å bygge opp din aerobe kapasitet med utholdenhetstrening med lav til moderat intensitet.
5. januar 2018
Hvordan trene med moderat intensitet

Hvordan trene med moderat intensitet

Hvordan trene med moderat intensitet. Lær deg hvor mye og hvordan du kan trene løping med moderat intensitet i løpet av en treningsuke.
5. januar 2018
10 km på 50 min med korte intervaller

10 km på 50 min med korte intervaller

10 km på 50 min med korte intervaller. Lær hvordan kortintervaller kan gjøre deg til en raskere løper for å nå tidsmålet om 10 km på 50 min.
4. januar 2018
Restitusjonstrening etter harde treningsøkter

Restitusjonstrening etter harde treningsøkter

Restitusjonstrening etter harde treningsøkter. Lær hvordan du kan variere trening med svært lav intensitet etter harde treningsøkter.
3. januar 2018
Rolig trening for å løpe 10 km under 40 min

Rolig trening for å løpe 10 km under 40 min

Rolig trening for å løpe 10 km under 40 min. Lær hvordan du kan trene løping med lav intensitet for å øke din aerobe kapasitet for 10 km.
3. januar 2018
Trening med hard intensitet for å løpe 10 km på 45 min

Trening med hard intensitet for å løpe 10 km på 45 min

Trening med hard intensitet for å løpe 10 km på 45 min. Lær hvordan du kan utføre variert og progressiv løpetrening for å løpe på 45 min.
2. januar 2018
Restitusjon når du skal løpe 10 km på 45 min

Restitusjon når du skal løpe 10 km på 45 min

Restitusjon når du skal løpe 10 km på 45 min. Lær hvor viktig restitusjon er for at du skal nå målet ditt om å løpe 10 km på 45 minutter.
2. januar 2018
Løpetrening for halvmaraton under 2 timer

Løpetrening for halvmaraton under 2 timer

Løpetrening for halvmaraton under 2 timer. Balansere løpetrening med lav, moderat og hard intensitet for å løpe halvmaraton under 2 timer.
1. januar 2018
Hvordan løpe 10 km på 45 minutter

Hvordan løpe 10 km på 45 minutter

Hvordan løpe 10 km på 45 minutter. Lær hvordan du kan kombinere løping med variert intensitet for å bygge opp fart og utholdenhet til 10 km.
31. desember 2017
Motivasjon for å trene til maraton under 3 timer

Motivasjon for å trene til maraton under 3 timer

Motivasjon for å trene til maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan motivere deg selv for trening for å nå målet om maraton under 3 timer.
30. desember 2017
Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 40 min

Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 40 min

Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan trene tempo og raske langturer for å løpe 10 km under 40 min.
30. desember 2017
Motbakketrening for å løpe 10 km under 60 min

Motbakketrening for å løpe 10 km under 60 min

Motbakketrening for å løpe 10 km under 60 min. Lær hvordan intervaller i motbakke kan gjøre deg til en sterkere og raskere løper på 10 km.
29. desember 2017
Trene kortintervaller med stigningsløp

Trene kortintervaller med stigningsløp

Trene kortintervaller med stigningsløp. Lær hvordan du kan gjennomføre kort, progressiv intervalltrening for å komme i form med løping.
28. desember 2017
Trene til maraton for å løpe under 4 timer

Trene til maraton for å løpe under 4 timer

Trene til maraton for å løpe under 4 timer. Lær hvordan du kan trene og restituere for å nå målet ditt som er å løpe maraton under 4 timer.
27. desember 2017
Trene opp fart for halvmaraton under 2 timer

Trene opp fart for halvmaraton under 2 timer

Trene opp fart for halvmaraton under 2 timer. Lær hvordan du kan gjennomføre tempo og intervalltrening for å løpe halvmaraton under 2 timer.
26. desember 2017
Effektiv utholdenhetstrening for maraton under 3 timer

Effektiv utholdenhetstrening for maraton under 3 timer

Effektiv utholdenhetstrening for maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan trene langturer og tempotrening for å øke utholdenheten din.
25. desember 2017
Pyramideintervaller for å løpe 10 km under 40 min

Pyramideintervaller for å løpe 10 km under 40 min

Pyramideintervaller for å løpe 10 km under 40 min. Lær hvordan du kan trene pyramideintervall med variert intensitet for 10 km under 40 min.
24. desember 2017
Trening for å løpe langt uten å bli sliten

Trening for å løpe langt uten å bli sliten

Trening for å løpe langt uten å bli sliten. Lær hvordan du kan trene variert med langturer og fartslek for å løpe langt uten å bli sliten.
23. desember 2017
Langturer for halvmaraton under 1.30

Langturer for halvmaraton under 1.30

Langturer for halvmaraton under 1.30. Lær hvordan du kan trene langturer med varierende intensitet for å løpe halvmaraton under 90 minutter.
23. desember 2017
Effektiv trening for å løpe 10 km under 50 min

Effektiv trening for å løpe 10 km under 50 min

Effektiv trening for å løpe 10 km under 50 min. Lær hvordan du kan utføre variert løpetrening med vekslende intensitet for å nå målet ditt.
22. desember 2017
Tempotrening for å løpe langt uten å bli sliten

Tempotrening for å løpe langt uten å bli sliten

Tempotrening for å løpe langt uten å bli sliten. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening for å øke din aerobe kapasitet og styrke.
21. desember 2017
Terskeltrening i motbakker

Terskeltrening i motbakker

Terskeltrening i motbakker. Lær hvordan du kan bli en raskere, sterkere og mer utholdende løper ved å trene bakkeintervaller i terskelfart.
21. desember 2017
Terskeltrening når du trener intervaller

Terskeltrening når du trener intervaller

Terskeltrening når du trener intervaller. Lær hvordan du kan gjennomføre intervalltrening i terskelfart for å øke din aerobe kapasitet.
20. desember 2017
Restitusjonstrening etter sykdom

Restitusjonstrening etter sykdom

Restitusjonstrening etter sykdom. Endelig i gang igjen etter 16 dager treningsavbrekk på grunn av influensa.
20. desember 2017
Terskeltrening for maraton under 3 timer

Terskeltrening for maraton under 3 timer

Terskeltrening for maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening i terskelfart for å øke din aerobe kapasitet og styrke.
20. desember 2017
Hvor mye trening for å løpe maraton under 4 timer

Hvor mye trening for å løpe maraton under 4 timer

Hvor mye trening for å løpe maraton under 4 timer. Lær hvor mye du som nybegynner og erfaren løper kan trene for maraton under 4 timer.
19. desember 2017
Hvor mye trening for å løpe maraton under 3 timer

Hvor mye trening for å løpe maraton under 3 timer

Hvor mye trening for å løpe maraton under 3 timer. Finn ut hvor mye og hva slags trening du kan gjennomføre for maraton under 3 timer.
18. desember 2017
Pyramideintervall for å løpe 10 km under 50 min

Pyramideintervall for å løpe 10 km under 50 min

Pyramideintervall for å løpe 10 km under 50 minutter. Lær hvordan du kan trene pyramideintervall for å øke din aerobe kapasitet for 10 km.
18. desember 2017
Intervalltrening for å løpe 10 km under 50 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 50 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 50 minutter. Lær hvordan du kan trene intervall for å nå tidsmålet som er å løpe 10 km under 50 min.
17. desember 2017
Tempotrening for halvmaraton under 1.30

Tempotrening for halvmaraton under 1.30

Tempotrening for halvmaraton under 1 time og 30 minutter. Lær hvordan tempotrening kan gjøre deg i stand til å løpe halvmaraton under 1.30.
17. desember 2017
Progressiv løping for halvmaraton under 2 timer

Progressiv løping for halvmaraton under 2 timer

Progressiv løping for halvmaraton under 2 timer. Variere treningen med progressiv løping for å nå tidsmålet om halvmaraton under 2 timer.
16. desember 2017
Trening for halvmaraton under 2 timer

Trening for halvmaraton under 2 timer

Trening for halvmaraton under 2 timer. Lær hvordan du kan trene intervall, tempo og progressiv løping for å løpe halvmaraton under 2 timer.
16. desember 2017
Trening for å løpe 5 km under 30 minutter

Trening for å løpe 5 km under 30 minutter

Trening for å løpe 5 km under 30 minutter. Lær hvordan du kan trene løping med variert intensitet for å nå tidsmålet om 5 km på 30 minutter.
16. desember 2017
Kortintervaller for å løpe 5 km på 30 min

Kortintervaller for å løpe 5 km på 30 min

Sist oppdatert 16/12/17Kortintervaller for å løpe 5 km på 30 min Kortintervaller for å løpe 5 km på 30 min. Lær hvordan du kan trene intervall […]
14. desember 2017
Hvordan trene for å løpe 10 km under 40 minutter

Hvordan trene for å løpe 10 km under 40 minutter

Hvordan trene for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan trene løping for å bygge fart og utholdenhet for 10 km under 40 min.
14. desember 2017
Hvordan trene for å løpe maraton under 4 timer

Hvordan trene for å løpe maraton under 4 timer

Hvordan trene for å løpe maraton under 4 timer. Lær hvordan du kan variere løpetreningen for å nå målet som er å løpe maraton på 4 timer.
13. desember 2017
Trene intervaller for å løpe maraton under 4 timer

Trene intervaller for å løpe maraton under 4 timer

Trene intervaller for å løpe maraton under 4 timer. Lær hvordan du kan periodisere intervalltreningen til maraton for best mulig effekt.
13. desember 2017
Løpe 5 km på 30 min med fartslek

Løpe 5 km på 30 min med fartslek

Løpe 5 km på 30 minutter med fartslek. Lær hvordan du kan motivere deg selv for løpetrening med høyere intensitet gjennom fartslek.
12. desember 2017
Fartslek for nybegynnere

Fartslek for nybegynnere

Fartslek for nybegynnere. Lær hvordan du kan komme i gang med fartstrening gjennom ustrukturert fartslek tilpasset nybegynnere.
12. desember 2017
Stigningsløp før intervalltrening

Stigningsløp før intervalltrening

Stigningsløp før intervalltrening. Lær hvordan du kan gjennomføre stigningsløp for å løpe intervaller mer effektivt og forebygge skader.
11. desember 2017
Progressiv trening for maraton under 3 timer

Progressiv trening for maraton under 3 timer

Progressiv trening for maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan trene progressivt for å nå målet som er å løpe maraton under 3 timer.
11. desember 2017
Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 min

Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 min

Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 minutter. Hva du kan gjøre for å forbedre løpeteknikk, for bedre løpsøkonomi og forebygging av skader.
10. desember 2017
Løpe 10 km under 60 min med tempotrening

Løpe 10 km under 60 min med tempotrening

Løpe 10 km under 60 minutter med tempotrening. Lær hvordan du kan trene variert tempo for å nå tidsmålet som er å løpe 10 km under 60 min.
10. desember 2017
Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 min

Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 min

Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 minutter. Lær hvordan du kan trene tempo og intervall rundt terskel for å løpe 5 km under 20 min.
9. desember 2017
Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter

Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter

Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan veksle mellom variert bakkeintervall for å løpe 10 km under 40 min.