11. desember 2017
Progressiv trening for maraton under 3 timer

Progressiv trening for maraton under 3 timer

Progressiv trening for maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan trene progressivt for å nå målet som er å løpe maraton under 3 timer.
11. desember 2017
Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 min

Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 min

Løpeteknikk for å løpe 5 km under 20 minutter. Hva du kan gjøre for å forbedre løpeteknikk, for bedre løpsøkonomi og forebygging av skader.
10. desember 2017
Løpe 10 km under 60 min med tempotrening

Løpe 10 km under 60 min med tempotrening

Løpe 10 km under 60 minutter med tempotrening. Lær hvordan du kan trene variert tempo for å nå tidsmålet som er å løpe 10 km under 60 min.
10. desember 2017
Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 min

Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 min

Terskeltrening for å løpe 5 km under 20 minutter. Lær hvordan du kan trene tempo og intervall rundt terskel for å løpe 5 km under 20 min.
9. desember 2017
Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter

Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter

Motbakketrening for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan veksle mellom variert bakkeintervall for å løpe 10 km under 40 min.
8. desember 2017
Motbakketrening for å løpe 5 km under 20 minutter

Motbakketrening for å løpe 5 km under 20 minutter

Motbakketrening for å løpe 5 km under 20 minutter. Lær hvordan bakkeintervall kan gjøre deg til en raskere og mer utholdende løper på 5 km.
7. desember 2017
Tempotrening for å løpe 5 km under 20 min

Tempotrening for å løpe 5 km under 20 min

Tempotrening for å løpe 5 km under 20 minutter. Lær hvordan variert tempotrening kan gjøre deg til en mer utholdende og raskere løper på 5 km.
6. desember 2017
Tempotrening for å løpe maraton under 3 timer

Tempotrening for å løpe maraton under 3 timer

Tempotrening for å løpe maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening for å nå målet om å løpe maraton på 3 timer.
5. desember 2017
Tempotrening for 10 km under 50 min

Tempotrening for 10 km under 50 min

Tempotrening for 10 km under 50 min. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening for å greie å løpe 10 km under 50 minutter.
5. desember 2017
Tempotrening for å løpe maraton under 4 timer

Tempotrening for å løpe maraton under 4 timer

Tempotrening for å løpe maraton under 4 timer. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening for å nå målet med maraton under 4 timer.
4. desember 2017
6 km løping med lav intensitet

6 km løping med lav intensitet

6 km løping med lav intensitet. Intensjonen om å trene med lav intensitet ble ikke så vanskelig i og med at jeg ble forkjølet i løpet av helgen.
4. desember 2017
Restitusjonstid etter hard løpetrening

Restitusjonstid etter hard løpetrening

Restitusjonstid etter hard løpetrening. Hvordan du kan restituere for å sikre god formutvikling og forebygge skader når du trener løping.
3. desember 2017
Hvordan jogge seg ned i vekt

Hvordan jogge seg ned i vekt

Hvordan jogge seg ned i vekt. Lær hvordan du kan trene løping med svært lav intensitet for å gå raskt ned i vekt.
1. desember 2017
Rolig løping i 50 minutter

Rolig løping i 50 minutter

Rolig løping i drøyt 50 minutter. Planen var at treningsøkta skulle bli gjennomført med lav intensitet, men ble noe hardere enn forventet.
1. desember 2017
Effektivt treningsprogram for nybegynnere

Effektivt treningsprogram for nybegynnere

Effektivt treningsprogram for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner kan komme i form med et motiverende og effektivt treningsprogram.
30. november 2017
Treningsintensitet på intervaller

Treningsintensitet på intervaller

Treningsintensitet på intervaller. Lær hvordan du kan gjennomføre progressive intervaller med vekslende intensitet for best mulig effekt.
30. november 2017
Hvordan løpe maraton under 3.15 i 2018

Hvordan løpe maraton under 3.15

Hvordan greie å løpe Ringeriksmaraton i 2018 under 3 timer og 15 minutter? Her får du vite hvordan jeg tenker trene for å nå dette målet.
29. november 2017
Tempotrening for å løpe 10 km under 40 min

Tempotrening for å løpe 10 km under 40 min

Tempotrening for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan gjennomføre tempotrening for å løpe kontrollert inn til 40 min på 10 km.
29. november 2017
Langturer for å løpe 10 km under 50 min

Langturer for å løpe 10 km under 50 min

Langturer for å løpe 10 km under 50 min. Trene rolige og raske langturer for å bli sterkere og mer utholdende for å løpe 10 km under 50 min.
28. november 2017
Treningsmotivasjon for nybegynnere

Treningsmotivasjon for nybegynnere

Treningsmotivasjon for nybegynnere. Lær hvordan du kan motivere deg selv for å løpe, og hva du kan gjøre for å opprettholde motivasjonen.
28. november 2017
Intervalltrening for å løpe 10 km under 40 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 40 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 40 minutter. Lær hvordan du kan variere intervalltreningen for å nå tidsmålet ditt for 10 km løp.
28. november 2017
Kortintervaller for å løpe 10 km under 60 min

Kortintervaller for å løpe 10 km under 60 min

Kortintervaller for å løpe 10 km under 60 min. Bli i form til å løpe 10 km under 60 minutter med effektive og motiverende kortintervaller.
27. november 2017
Tempotrening for å løpe halvmaraton under 2 timer

Tempotrening for å løpe halvmaraton under 2 timer

Tempotrening for å løpe halvmaraton under 2 timer. Lær hvordan du kan trene tempo og tempointervaller for å løpe halvmaraton under to timer.
27. november 2017
Intervalltrening for å løpe halvmaraton under 1.30

Intervalltrening for å løpe halvmaraton under 1.30

Intervalltrening for å løpe halvmaraton under 1.30. Variere hvordan du trener intervall for å nå tidsmålet for halvmaraton på 90 minutter.
27. november 2017
Pyramideintervall for å løpe maraton under 3 timer

Pyramideintervall for å løpe maraton under 3 timer

Pyramideintervall for å løpe maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan trene variert pyramideintervall for å løpe under 3 timer på maraton.
27. november 2017
Restitusjon for å løpe maraton under 3 timer

Restitusjon for å løpe maraton under 3 timer

Restitusjon for å løpe maraton under 3 timer. Lær hvordan du bør restituere når du trener deg opp til å løpe maraton under tre timer.
26. november 2017
Trene progressivt for å løpe 10 km under 45 min

Trene progressivt for å løpe 10 km under 45 min

Trene progressivt for å løpe 10 km under 45 min. Gjennomføre intervaller, tempo og langturer progressivt for å nå tidsmålet ditt for 10 km.
25. november 2017
Oppvarming med raske stigningsløp

Oppvarming med raske stigningsløp

Oppvarming med raske stigningsløp. Varme opp med raske stigningsløp for best mulig ytelse når du skal trene løping med høyere intensitet.
24. november 2017
Langturer for å løpe maraton under 4 timer

Langturer for å løpe maraton under 4 timer

Langturer for å løpe maraton under 4 timer. Lær hvordan du kan kombinere løping av rolige og raske langturer for å løpe maraton på 4 timer.
24. november 2017
Tempotrening for å løpe 10 km under 45 min

Tempotrening for å løpe 10 km under 45 min

Tempotrening for å løpe 10 km under 45 min. Lær hvordan du gjennomføre tempotrening for å simulere farten du skal holde når du løper 10 km.
24. november 2017
Effektiv intervalltrening for å løpe 5 km under 20 min

Effektiv intervalltrening for å løpe 5 km under 20 min

Effektiv intervalltrening for å løpe 5 km under 20 minutter. Lær hvordan du kan trene intervaller for å nå målet om 5 km under 20 minutter.
23. november 2017
Langturer for å løpe maraton under 3 timer

Langturer for å løpe maraton under 3 timer

Langturer for å løpe maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan trene langturer med varierende intensitet for å løpe maraton under tre timer.
23. november 2017
Intervalltrening for å løpe maraton under 3 timer

Intervalltrening for å løpe maraton under 3 timer

Trene intervaller for å løpe maraton under 3 timer. Lær hvordan du kan periodisere intervalltreningen for å løpe maraton under tre timer.
23. november 2017
Hvordan finne motivasjon for løpetrening

Hvordan finne motivasjon for løpetrening

Hvordan motivere seg selv for å trene løping. Lær hvordan du kan etablere gode vaner og rutiner for å finne motivasjon for løpetrening.
21. november 2017
Løpetrening for nybegynnere

Løpetrening for nybegynnere

Løpetrening for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner kan trene løping for å ha en jevn og god formutvikling og forebygge løpeskader.
21. november 2017
Treningsintensitet på langturer

Treningsintensitet på langturer

Treningsintensitet på langturer. Hvordan veksle mellom hvilken intensitet du trener langturer for å øke din aerobe utholdenhet og kapasitet.
20. november 2017
Treningsklær når du løper om vinteren

Treningsklær når du løper om vinteren

Treningsklær når du løper om vinteren. Lær hvordan du kan kle deg riktig om vinteren, for å motivere deg for løping når det er kaldt ute.
20. november 2017
Kortintervall for nybegynnere

Kortintervall for nybegynnere

Kortintervall for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner kan komme i gang med intervalltrening gjennom å trene variert kortintervall.
20. november 2017
Effektiv fettforbrenning med intervaller

Effektiv fettforbrenning med intervaller

Effektiv fettforbrenning med intervaller. Lær hvordan du kan gjennomføre løpetrening med varierende intensitet for maksimal fettforbrenning.
19. november 2017
Intervalltrening for å løpe 10 km under 45 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 45 min

Intervalltrening for å løpe 10 km under 45 min. Lær hvordan du kan trene progressive intervaller for å øke din aerobe kapasitet til 10 km.
17. november 2017
Hvorfor trene pyramideintervall

Hvorfor trene pyramideintervall

Hvorfor trene pyramideintervall. Lær hvordan du kan variere intervalltreningen med pyramideintervall for å bli en sterkere og raskere løper.
17. november 2017
Langturer for å løpe halvmaraton under 2 timer

Langturer for å løpe halvmaraton under 2 timer

Langturer for å løpe halvmaraton under 2 timer. Veksle mellom å trene rolige og raske langturer for å løpe halvmaraton under to timer.
16. november 2017
Effektiv trening som forbrenner fett

Effektiv trening som forbrenner fett

Effektiv trening som forbrenner fett. Lær hvordan du kan kombinere løping med variert intensitet og styrketrening for høy fettforbrenning.
16. november 2017
Hvordan trene løping etter intensitetssoner

Hvordan trene løping etter intensitetssoner

Hvordan trene løping etter intensitetssoner. Lær hvorfor og hvordan du kan veksle mellom lav, moderat og hard intensitet når du trener.
15. november 2017
Effektiv vintertrening for løpere

Effektiv vintertrening for løpere

Effektiv vintertrening for løpere. Lær hvordan du kan gjennomføre målrettet styrketrening for å bli en raskere og mer utholdende løper.
15. november 2017
Trene deg opp til maraton i vinterhalvåret

Trene deg opp til maraton i vinterhalvåret

Trene deg opp til maraton i vinterhalvåret. Lær hvordan du kan trene opp din kapasitet for maraton gjennom et fleksibelt treningsprogram.
14. november 2017
Effektiv løpetrening ute om vinteren

Effektiv løpetrening ute om vinteren

Effektiv trening ute om vinteren. Lær hvordan du kan legge et solid treningsgrunnlag gjennom vinteren med variert og effektiv løpetrening.
14. november 2017
Løpetrening når det er glatt ute

Løpetrening når det er glatt ute

Trening når det er glatt ute om vinteren. Lær hvordan du kan trene løping om vinteren og hva du bør ha på beina når det er glatt ute.
13. november 2017
Treningsmotivasjon for å løpe intervaller

Treningsmotivasjon for å løpe intervaller

Treningsmotivasjon for å løpe intervaller. Lær hvordan du kan sette deg mål og trene med riktig intensitet for å motivere deg for intervall.
13. november 2017
Treningsintensitet for nybegynnere

 Treningsintensitet for nybegynnere

Treningsintensitet for nybegynnere som har startet med løping. Lær hvilke treningsprinsipper nybegynnere kan følge når de trener løping.