16. februar 2019
Slapp under trening

Slapp under trening

Slapp under trening. Lær mer om hva som kan være årsaken til at du er sliten eller slapp på trening, og hva du bør gjøre når du ikke føler deg bra.
16. februar 2019
Maratonspesifikk tempotrening

Maratonspesifikk tempotrening

Maratonspesifikk tempotrening. Denne treningsøkta gjennomførte jeg trening som kan gjøre de 10 siste kilometerne på maraton lettere.
16. februar 2019
Trene for mye

Trene for mye

Trene for mye. Lær mer om hvordan du skal unngå å trene for mye og hva du kan gjøre for å ha en god balanse mellom trening og restitusjon.
16. februar 2019
Trene hele kroppen hver dag

Trene hele kroppen hver dag

Trene hele kroppen hver dag. Lær mer om hvordan du kan trene hele kroppen hver dag på en skånsom måte for å komme i form.
16. februar 2019
Trene hver dag

Trene hver dag

Trene hver dag. Lær mer om du bør trene hver dag, og hvorfor du bør trene variert med utgangspunkt i eget formnivå for best mulig formutvikling.
15. februar 2019
spurt.no

Trene med Spurt.no

Trene med Spurt.no. Spurt gir deg mer en 1000 artikler og innlegg om løping og trening, og er en av de største nettressursene du finner om trening!
15. februar 2019
Hva trener man ved jogging

Hva trener man ved jogging

Hva trener man ved jogging. Lær mer om hvilken effekt du kan ha ved jogging, og hva du trener når du jogger.
15. februar 2019
Hurtighetstrening i motbakker

Hurtighetstrening i motbakker

Hurtighetstrening i motbakker. Lær mer om hvordan du kan gjennomføre hurtighetstrening i motbakker for å øke aerob kapasitet og bli en raskere løper.
15. februar 2019
Trening for å restituere

Trening for å restituere

Trening for å restituere. Lær mer om hvordan du kan restituere for å for å ha en best mulig formutvikling og forebygge skader.
15. februar 2019
Fart når du skal løpe 3000 meter

Fart når du skal løpe 3000 meter

Fart når du skal løpe 3000 meter. Lær hvordan du kan bruke fartskalkulator for enkelt å beregne gjennomsnittsfarten din på 3000 meter.
15. februar 2019
5 km splitt for maraton

5 km splitt for maraton

5 km splitt for maraton. Bruk SpurtPace for å splitte opp maraton i 5 km tider.
15. februar 2019
Beregne tid på langintervall

Beregne tid på langintervall

Beregne tid på langintervall. Lær mer hvordan du kan estimere tid på langintervaller med SpurtCoach.