13. april 2018
Trene til halvmaraton med tempotrening

Trene til halvmaraton med tempotrening

Trene til halvmaraton med tempotrening. Lær hvordan du kan trene til halvmaraton med tempointervaller og tempotrening i konkurransefart.
13. april 2018
Treningsprogram maraton under 3.45

Treningsprogram maraton under 3.45

Treningsprogram maraton under 3.45. Lær hvordan du skal trene opp fart og utholdenhet for å løpe maraton under 3.45.
13. april 2018
Trene til maraton på ett år

Trene til maraton på ett år

Trene til maraton på ett år. Lær hvordan du kan trene til maraton i fire faser der du trener opp fart og utholdenhet for ditt beste maraton.
12. april 2018
Hvordan komme raskt i form med løping

Hvordan komme raskt i form med løping

Hvordan komme raskt i form med løping. Lær hvordan du kan trene løping og restituere for å komme raskt i form med løping.
12. april 2018
Pyramideintervall for 5 km under 18 min

Pyramideintervall for 5 km under 18 min

Pyramideintervall for 5 km under 18 min. Lær hvordan du kan trene pyramideintervall for å bli en raskere og mer utholdende løper på 5 km.
11. april 2018
Terskeltrening med langintervaller

Terskeltrening med langintervaller

Terskeltrening med langintervaller. Denne treningsøkta besto av langintervaller på 1,6 km, som ble løpt rundt terskel.
11. april 2018
Trene til maraton med bakkeintervaller

Trene til maraton med bakkeintervaller

Trene til maraton med bakkeintervaller. Lær hvordan du kan trene bakkeintervaller med varierende lengde for å bli en raskere løper på maraton.
11. april 2018
Løpeteknikk for 5 km under 18 min

Løpeteknikk for 5 km under 18 min

Løpeteknikk for 5 km under 18 min. Lær hvordan du kan korte ned på steglengden og øke frekvensen på steget for å forbedre løpeteknikken din.
10. april 2018
Trene til maraton i konkurransefart

Trene til maraton i konkurransefart

Trene til maraton i konkurransefart. Lær hvordan du kan gjennomføre variert løpetrening i maratonfart for å nå målet ditt med maraton.
9. april 2018
Trene til maraton med lange intervaller

Trene til maraton med lange intervaller

Trene til maraton med lange intervaller. Lær deg hvordan og med hvilken intensitet du kan trene til maraton med variert langintervall.
9. april 2018
Restitusjon for 5 km under 18 min

Restitusjon for 5 km under 18 min

Restitusjon for 5 km under 18 min. Lær hvordan du kan restituere best mulig for å forebygge skader og optimalisere din formutvikling for 5 km.
9. april 2018
Restitusjon for nybegynnere

Restitusjon for nybegynnere

Restitusjon for nybegynnere. Lær hvor viktig restitusjon er for å forebygge skader og for å ha en motiverende og best mulig formutvikling.
8. april 2018
Langtur med synkende pyramideintervall

Langtur med synkende pyramideintervall

Langtur med synkende pyramideintervall. I denne langturen la jeg inn pyramideintervaller på 6-5-4-3-2-1 km med en hastighet rundt maratonfart.
6. april 2018
Stigningsløp for 5 km under 18 min

Stigningsløp for 5 km under 18 min

Stigningsløp for 5 km under 18 min. Lær hvordan stigningsløp kan bidra til raskere restitusjon og gjøre deg til en sterkere og raskere løper.
6. april 2018
Restitusjonstrening for 10 km under 50 min

Restitusjonstrening for 10 km under 50 min

Restitusjonstrening for 10 km under 50 min. Lær hvordan du kan gjennomføre restitusjonstrening som en del av restitusjonen din for 10 km.
5. april 2018
Trene til første maraton

Trene til første maraton

Trene til første maraton. Lær hvordan du kan gjennomføre løpetrening og øke treningsmengden gradvis når du trener for ditt første maraton.
4. april 2018
Kortintervaller for 5 km under 18 min

Kortintervaller for 5 km under 18 min

Kortintervaller for 5 km under 18 min. Lær hvordan du kan trene kortintervall for å bygge opp fart for å løpe 5 km under 18 minutter.
26. mars 2018
Hvordan trene løping

Hvordan trene løping

Hvordan trene løping. Lær deg hvordan du kan variere og øke treningsmengden gradvis for å bli en sterkere, raskere og mer utholdende løper.
24. mars 2018
Løpetrening for 5 km under 20 min

Løpetrening for 5 km under 20 min

Løpetrening for 5 km under 20 min. Lær hvordan du kan trene opp fart og utholdenhet for å løpe 5 km under 20 minutter.
24. mars 2018
Løpetrening med lav intensitet for 10 km under 50 min

Løpetrening med lav intensitet for 10 km under 50 min

Løpetrening med lav intensitet for 10 km under 50 min. Lær hvordan du kan gjennomføre trening med lav intensitet for 10 km under 50 min.
23. mars 2018
Restitusjon etter hard løpetrening

Restitusjon etter hard løpetrening

Restitusjon etter hard løpetrening. Lær hvordan du kan restituere etter hard trening for å bli en raskere, sterkere og mer utholdende løper.
22. mars 2018
Hvordan trene for å løpe maraton

Hvordan trene for å løpe maraton

Hvordan trene for å løpe maraton. Lær hvordan du kan trene deg opp til maraton med basistrening og variert maratonspesifikk løpetrening.
22. mars 2018
Løpe maraton med negativ splitt

Løpe maraton med negativ splitt

Løpe maraton med negativ splitt. Lær hvordan du kan trene for å løpe ditt beste maraton med negativ splitt.
22. mars 2018
Effektiv løpetrening med intervaller

Effektiv løpetrening med intervaller

Effektiv løpetrening med intervaller. Lær hvordan du kan forebygge skader når du trener intervall og bli en raskere og mer utholdende løper.
22. mars 2018
Løpetrening for 10 km under 40 min

Løpetrening for 10 km under 40 min

Løpetrening for 10 km under 40 min. Lær hvordan du kan trene opp fart og utholdenhet med riktig intensitet for å løpe 10 km under 40 min.
20. mars 2018
Trene til halvmaraton med langturer

Trene til halvmaraton med langturer

Trene til halvmaraton med langturer. Lær hvordan du kan trene til halvmaraton med langturer for å bli en raskere og mer utholdende løper.
20. mars 2018
Treningsprogram for å løpe halvmaraton under 1.50

Treningsprogram for å løpe halvmaraton under 1.50

Sist oppdatert 20/03/18Treningsprogram for å løpe halvmaraton under 1.50 Treningsprogram for å løpe halvmaraton under 1.50. Gjennomføre et strukturert og fleksibelt treningsprogram for halvmaraton under 1.50. […]
19. mars 2018
Trene til maraton med lav intensitet

Trene til maraton med lav intensitet

Trene til maraton med lav intensitet. Lær hvordan du kan trene til maraton med lav intensitet for å fullføre eller løpe ditt beste maraton.
19. mars 2018
Effektiv intervalltrening for løpere

Effektiv intervalltrening for løpere

Effektiv intervalltrening for løpere. Lær hvordan du kan gjennomføre motiverende og effektiv intervalltrening for å bli en raskere løper.
17. mars 2018
Løpetrening med pyramideintervaller

Løpetrening med pyramideintervaller

Løpetrening med pyramideintervaller. Lær hvordan og hvorfor du bør gjennomføre løpetrening med pyramideintervall for å bli en raskere løper.
16. mars 2018
Restitusjonstrening for nybegynnere

Restitusjonstrening for nybegynnere

Restitusjonstrening for nybegynnere. Restitusjonstrening kan være effektiv trening for nybegynnere som ønsker å komme i gang med løping.
16. mars 2018
Hvordan bli raskere på maraton med motbakketrening

Hvordan bli raskere på maraton med motbakketrening

Hvordan bli raskere på maraton med motbakketrening. Lær hvorfor og hvordan du kan gjennomføre motbakketrening for å bli raskere på maraton.
15. mars 2018
Tempotrening med kortintervall

Tempotrening med kortintervall

Tempotrening med kortintervall. Denne treningsøkta besto av tempotrening i 20 minutter, med 10x45 sekunders kortintervall som avslutning.
15. mars 2018
Kortintervall for å komme i form med løping

Kortintervall for å komme i form med løping

Kortintervall for å komme i form med løping. Lær hvordan du kan trene variert kortintervall for å komme i form med løping.
14. mars 2018
Motivere seg for løping

Motivere seg for løping

Motivere seg for løping. Lær deg hvordan du kan planlegge og gjennomføre løpetrening for å motivere deg selv for løping.
14. mars 2018
Trene løping for 10 km under 45 min

Trene løping for 10 km under 45 min

Trene løping for 10 km under 45 min. Lær hvordan du kan gjennomføre variert løpetrening for å bygge fart og utholdenhet for 10 km under 45 min
13. mars 2018
Restitusjonstrening etter maraton

Restitusjonstrening etter maraton

Restitusjonstrening etter maraton. Lær hvordan du kan gjennomføre restitusjonstrening som en del av restitusjonen i etterkant av maraton.
13. mars 2018
Hvordan løpe halvmaraton under 1.25

Hvordan løpe halvmaraton under 1.25

Hvordan løpe halvmaraton under 1.25. Lær hvordan du kan gjennomføre effektiv løpetrening i treningsprogram for halvmaraton under 1.25.
13. mars 2018
Løpe langturer når du trener til maraton

Løpe langturer når du trener til maraton

Løpe langturer når du trener til maraton. Lær hvordan du kan trene langturer med vekslende intensitet for å løpe ditt beste maraton.
12. mars 2018
10x4 minutters intervall med moderat til hard intensitet

10×4 minutters intervall med moderat til hard intensitet

10x4 minutters intervall med moderat til hard intensitet. Gjennomføring av langintervaller gikk greit til tross for vanskelige føreforhold.
12. mars 2018
Hvordan trene opp fart for 10 km under 40 min

Hvordan trene opp fart for 10 km under 40 min

Hvordan trene opp fart for 10 km under 40 min. Lær hvordan du kan trene opp fart for å løpe 10 km under 40 minutter.
12. mars 2018
Hvordan trene løping regelmessig

Hvordan trene løping regelmessig

Hvordan trene løping regelmessig. Lær hvordan du kan skape kontinuitet i løpetreningen for å ha en jevn og god formutvikling uten skader.
11. mars 2018
Hard trening med intervaller

Hard trening med intervaller

Hard trening med intervaller. Lær deg hvordan du skal gjennomføre hard trening med intervaller og hvor hardt du egentlig bør trene intervall.
10. mars 2018
Løpetrening som er motiverende

Løpetrening som er motiverende

Løpetrening som er motiverende. Lær hvordan du kan gjennomføre løpetrening som er motiverende for å at du skal bli en bedre løper.
10. mars 2018
Maraton for nybegynnere

Maraton for nybegynnere

Maraton for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner kan trene opp fart og utholdenhet for å løpe maraton for første gang.
10. mars 2018
Progressiv løping for 10 km under 60 min

Progressiv løping for 10 km under 60 min

Progressiv løping for 10 km under 60 min. Lær hvordan du kan trene progressiv løping for å nå målet ditt om å løpe 10 km under 60 minutter.
9. mars 2018
Trene for å løpe halvmaraton under 2 timer

Trene for å løpe halvmaraton under 2 timer

Trene for å løpe halvmaraton under 2 timer. Lær hvordan du kan trene løping for å øke din aerobe kapasitet for å bli raskere på halvmaraton.
8. mars 2018
Hvordan trene for å løpe 10 km under 45 min

Hvordan trene for å løpe 10 km under 45 min

Hvordan trene for å løpe 10 km under 45 min. Lær hvordan du kan trene opp fart og utholdenhet for å løpe 10 km under 45 minutter.
8. mars 2018
Intervalltrening med lange intervaller

Intervalltrening med lange intervaller

Intervalltrening med lange intervaller. Denne intervalløkta gjennomførte jeg progressive, lange intervaller med korte pauser.
8. mars 2018
Treningsprogram 5 km under 22 min

Treningsprogram 5 km under 22 min

Treningsprogram 5 km under 22 min. Lær hvordan du skal gjennomføre et 12 ukers treningsprogram for å løpe 5 km under 22 minutter.
7. mars 2018
Hvordan trene opp fart for nybegynnere

Hvordan trene opp fart for nybegynnere

Hvordan trene opp fart for nybegynnere. Lær hvordan du som nybegynner skal komme i gang med løpetrening for å bli en raskere og bedre løper.
6. mars 2018
Forbrenne fett med løping

Forbrenne fett med løping

Forbrenne fett med løping. Lær hvordan du kan trene løping mest effektivt for økt fettforbrenning mens du trener og etter løpetrening.
1. mars 2018
Pyramideintervall for å bli raskere

Pyramideintervall for å bli raskere

Pyramideintervall for å bli raskere. Lær hvordan pyramideintervall i forskjellige varianter kan gjøre deg til en raskere løper.
1. mars 2018
Trene kortintervall når det er kaldt ute

Trene kortintervall når det er kaldt ute

Trene kortintervall når det er kaldt ute. Lær hvordan du effektivt kan opprettholde løpeformen gjennom vinteren med kortintervall.
1. mars 2018
Hvordan trene løping i kulde

Hvordan trene løping i kulde

Hvordan trene løping i kulde. Lær hvilke forholdsregler du bør ta og hvordan du kan trene løping når det er kaldt ute om vinteren.
28. februar 2018
Restitusjon når du trener for 10 km under 60 min

Restitusjon når du trener for 10 km under 60 min

Restitusjon når du trener for 10 km under 60 min. Lær hvordan du skal restituere for optimal formutvikling for 10 km under 60 minutter.
28. februar 2018
Halvmaraton under 2 timer med raske langturer

Halvmaraton under 2 timer med raske langturer

Halvmaraton under 2 timer med raske langturer. Lær hvordan du kan trene langturer med varierende intensitet for halvmaraton under 2 timer.
28. februar 2018
Langturer for 10 km under 40 min

Langturer for 10 km under 40 min

Langturer for 10 km under 40 min. Lær hvordan du kan trene langturer med varierende intensitet for å nå målet om å løpe 10 km under 40 min.
27. februar 2018
Motbakketrening for 10 km under 45 minutter

Motbakketrening for 10 km under 45 minutter

Motbakketrening for 10 km under 45 minutter. Lær hvordan motbakketrening med intervaller kan gjøre deg til en sterkere og raskere løper.
27. februar 2018
Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 60 min

Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 60 min

Utholdenhetstrening for å løpe 10 km under 60 min. Lær om effektiv løpetrening du kan gjennomføre for å bli en mer utholdende løper.
27. februar 2018
Hvordan trene løping med hard intensitet

Hvordan trene løping med hard intensitet

Hvordan trene løping med hard intensitet. Lær hvordan du kan trene etter puls for å vite hvor mye du trener med moderat til hard intensitet.
26. februar 2018
Trening med lav intensitet for 10 km under 60 min

Trening med lav intensitet for 10 km under 60 min

Trening med lav intensitet for 10 km under 60 min. Lær hva og hvordan du kan trene løping med lav intensitet for 10 km under 60 minutter.
26. februar 2018
Variasjon når du trener løping

Variasjon når du trener løping

Variasjon når du trener løping. Lær deg hvordan du kan variere løpetreningen for å sikre en jevn formutvikling og forebygge løpeskader.
26. februar 2018
Løpe for å gå ned i vekt

Løpe for å gå ned i vekt

Løpe for å gå ned i vekt. Lær hvordan du kan gå ned i vekt med variert løpetrening med vekslende intensitet, kombinert med et sunt kosthold.
25. februar 2018
Hvor ofte trene løping for å gå ned i vekt

Hvor ofte trene løping for å gå ned i vekt

Hvor ofte trene løping for å gå ned i vekt. Lær deg hvor ofte og med hvilken intensitet du bør trene løping for å gå ned i vekt.
25. februar 2018
Restitusjonstrening med svært lav intensitet

Restitusjonstrening med svært lav intensitet

Restitusjonstrening med svært lav intensitet. Denne treningsøkta løp jeg med svært lav intensitet for å ikke avbryte restitusjonsprosessen.
24. februar 2018
Hvordan bli raskere på 10 km med tempotrening

Hvordan bli raskere på 10 km med tempotrening

Hvordan bli raskere på 10 km med tempotrening. Lær hvordan du kan gjennomføre variert tempotrening for å bli raskere på 10 km.
24. februar 2018
Bli raskere på maraton med bedre løpeteknikk

Bli raskere på maraton med bedre løpeteknikk

Bli raskere på maraton med bedre løpeteknikk. Lær hvorfor og hvordan du kan forbedre løpeteknikken for å bli raskere på maraton.
23. februar 2018
Bli raskere på maraton med tempotrening

Bli raskere på maraton med tempotrening

Bli raskere på maraton med tempotrening. Lær hvordan du kan trene tempointervaller og tempotrening uten pauser for å bli raskere på maraton.
23. februar 2018
Trening for å bli raskere på maraton

Trening for å bli raskere på maraton

Trening for å bli raskere på maraton. Lær hvordan du kan gjennomføre effektiv løpetrening for å trene opp fart for å bli raskere på maraton.