Vi anbefaler deg å bruke plan A eller B. Plan C og D passer ikke for alle. Konsultere med din lege for mer informasjon om hvilken diett du bør følge.
Velg metrisk / imperial:
Kjønn:
Alder:
Høyde:
i
Vekt:
i
Ønsket vekt:
i
Aktivitetsnivå:
Kalkulere din plan for vektreduksjon:
Resultater:
Ditt daglige kaloriinntak bør være kalorier, for å opprettholde din vekt.
Basert på aktivitetsnivå, kan du redusere vekten innenfor følgende planer og tidsperspektiv:
Plan A:
15% reduksjon av kalorier (anbefalt): Du kan oppnå ønsket vektreduksjon på dager. Du bør innta kalorier per dag.
Plan B:
20% reduksjon av kalorier (anbefalt): Du kan oppnå ønsket vektreduksjon på dager. Du bør innta kalorier per dag.
Plan C:
30% reduksjon av kalorier (for raske resultater): Du kan oppnå ønsket vektreduksjon på dager. Du bør innta kalorier per dag.
Plan D:
40% reduksjon av kalorier (Ekstrem diett. Konsultere lege først). Du kan oppnå ønsket vektreduksjon på dager. Du bør innta kalorier per dag.
VIKTIG!
Du bør ha et sunt og balansert kosthold for best mulige resultater! Ha også i minne at plan C og D er basert på en reduksjon tilsvarende 30 og 40 prosent av ditt daglige kaloriinntak, og kan ha negativ effekt på din metabolisme (forbrenning) og din helse. Konsultere din lege før du går i gang med en slik plan.