Treningsprogram tredemølle

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

Det er på tide å variere hvordan du trener på tredemølle. Enten du har fem minutter eller 40, vil disse treningsøktene gjøre deg mer motivert og få deg i form.

Hvis du bare har 5 minutter, prøv korte intervaller

Legg inn 5 raske intervaller på noen sekunder i en ellers lett fem-minutters joggetur. Gjenta denne økten en eller flere ganger.

Legg inn noen bakker i denne 10-minutters økta

Prøv et forhåndsdefinert treningsprogram på mølla, med innlagte stigninger, eller legg inn stigninger selv underveis i denne 10 minutter lange treningsøkta på tredemølla.

Denne 20-minutters økta starter lett, men etter hvert øker tempoet

De to første intervallene starter i en slak stigning, men du øker intensiteten (og stigningen) i løpet av tredje og fjerde intervall. Hver er fire minutter lang, og den siste er den mest utfordrende – den er den raskeste og den bratteste.

Veksle mellom å gå, jogge og løpe i denne 40-minutters økta

Denne løpeturen på 40 minutter er flott for vekttap og for å bygge ut utholdenhet. Øke tempoet for hvert 10. minutt, slik at de siste 10 minuttene er de raskeste.

Relaterte artikler:

Intervaller på mølle

Tredemølle trening

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

Om forfatteren

-50%

SOMMER-SALG!

PÅ EN MENGDE

SOMMERVARER!