Trene med SpurtPace

0
529
Trene med SpurtPace


HØSTSALG!



Trene med SpurtPace. Lær hvordan du kan bruke SpurtPace for raskt og enkelt estimere tid, distanse og fart. Under tid og distanse er det mulig å justere farten opp og ned, for å hvor langt du løper og med hvilken tid.

SpurtPace

Beregne fart med SpurtPace

For å beregne fart med SpurtPace kan du legge inn ønsket distanse i km, meter eller miles. Deretter velger du distanse. Du kan velge mellom 400 meter, 800 meter, 1 km, 1 miles, 5 km, 10 km, halvmaraton eller maraton. Deretter velger du hvilken tid du ønsker på valgt distanse og trykker Enter. Under resultater får du farten i minutter per km, per miles eller km i timen. Kalkulatoren viser også miles per hour. Prøv deg frem med forskjellige forskjellige tider og forskjellige distanser for se hvilken fart det tilsvarer.

Beregne distanse med SpurtPace

SpurtPace lar deg enkelt beregne hvilke distanse du kan løpe på en bestemt tid. Legg inn ønsket tid, og justere farten i intervaller opp og ned i intervaller på 1-10 sekunder for å se hvilken distanse du kan tilbakelegge på den tiden du har satt. Under resultater kan du velge om du vil ha distansen i km, meter eller miles.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-life

VIP20

VI HAR ALT DU

TRENGER TIL

HJEMMETRENINGEN!

20% MED

RABATTKODE:

VIP20


Estimere tid med SpurtPace

Under fanen Tid kan du legge inn ønsket distanse eller klikke på forhåndsdefinerte distanser som utgangspunkt for beregningen. I likhet med fart kan du velge mellom 400 meter, 800 meter, 1 km, 1 miles, 5 km, 10 km, halvmaraton eller maraton. Justere farten opp og ned i intervaller på 1-10 sekunder for å se hvordan det påvirker sluttiden.

Relaterte artikler:

SpurtCoach

SpurtBMR

Annonse fra X-LIFESX-erfit Indoor 200 er en stødig og solid spinningsykkel for deg som ønsker å komme i form!