HØSTSALG!

PÅ KLOKKER, BRILLER, SKO OG TURFAVORITTER!

OPPTIL 50%


Trene balanse hjemme

Å finne balanse på alle områder av livet er veien videre. Dette inkluderer også å utvikle balanse i kroppen. Lær mer om balanseøvelser du kan gjøre hjemme.

Å forbedre balansen øker koordinasjonen og styrken, slik at du kan bevege deg fritt og stabilt. Forbedring av stabilitet, mobilitet og fleksibilitet gjør det lettere å utføre dine daglige oppgaver. Det forbedrer også din sportslige ytelse. Å fokusere på balansen din kan også hjelpe deg med å fokusere og klare tankene dine.

Balansere på en snor

  • Fest et snorstykke til to punkter på gulvet.
  • Hold armene utover til sidene.
  • Gå på snoren uten å gå av til siden.
  • Gå minst 15 trinn.

Vipp båten

  • Stå med føttene i hoftebredde fra hverandre.
  • Fordel vekten i begge føttene.
  • Flytt vekten over på venstre fot og løft høyre fot.
  • Hold i opptil 30 sekunder.
  • Senk venstre fot langsomt ned mot gulvet og gjenta på den andre siden.
  • Gjør fem til ti repetisjoner på hver side.

Flamingo

  • Stå på venstre bein med høyre bein løftet.
  • Bruk en stol eller vegg for støtte når du strekker høyre ben fremover.
  • Oppretthold god holdning ved å holde ryggraden, nakken og hodet i linje.
  • For å gjøre det mer krevende, strekk hånden din for å nå frem til høyre fot.
  • Hold i opptil 15 sekunder.
  • Gjør det samme på motsatt side.

Relaterte artikler:

Balanse øvelser

Balansert kosthold når du trener løping

Om forfatteren

SISTE SJANSE!


HØSTKUPP!

Av Spurt

SISTE SJANSE!

SKOBONANZA!

OPPTIL 40% RABATT

ALT AV FRITIDSSKO, LØPESKO OG FJELLSTØVLER!