OPPTIL 50%

PÅ ALT AV BRILLER, SKO, SEKKER OG TURFAVORITTER!

HØSTKUPP!

+10% EKSTRA MED RABATTKODE OK10

*SPAR 20% PÅ ALLE JAKKER MED KODEN JAK20


20-50% RABATT!


Tempointervall med moderat til hard intensitet

Tempointervall med moderat til hard intensitet. Denne treningsøkta gjennomførte jeg med tempointervaller moderat til hard intensitet.

Målet med treningsøkta

Målet med treningsøkta var å trene opp evnen til å løpe i et høyere tempo over et lenger tidsrom.

Gjennomføring av treningsøkt

Følgende ble gjennomført denne treningsøkta:

6×1200 meter tempointervall uten pauser

Tempointervallene ble løpt vekselsvis med moderat til hard intensitet uten pauser. Vanligvis er det pauser når du trener tempointervall, men i dette tilfellet valgte jeg å la være, og heller senke intensiteten noe annenhver intervall. Dette er en hard form trening, men utrolig effektivt for å greie å holde et høyt tempo selv om du er sliten.

Relaterte artikler:

Tempotrening med moderat til hard intensitet

Intervalltrening med moderat til hard intensitet

Om forfatteren

Legg inn kommentar


20-50% RABATT!

20-50% RABATT!

INNSPURT!

20-50% RABATT!