20-50% RABATT!



OPPTIL 50%

PÅ ALT AV BRILLER, SKO, SEKKER OG TURFAVORITTER!

HØSTKUPP!

Tabata øvelser uten utstyr

Ikke bare forbedrer Tabata stoffskiftet ditt, de øker også din maksimale aerobe og anaerobe kapasitet raskere enn tradisjonell trening.

Her er noen ideer om når du kan gjennomføre Tabata-trening:

  • Når du er opptatt, og du lite tid til å gjennomføre trening
  • Når du er trøtt, men likevel vil gjennomføre en rask trening
  • Om morgenen for å få stoffskiftet i gang
  • Hver gang du ønsker deg litt hard trening som tar minimalt med tid

Oppvarming

Ikke glem oppvarmingen før du begynner å trene med høy intensitet. Du bør som minimum ha 10 minutter oppvarming, Jogging er en effektiv måte å varme opp på.

Høye knær / hoppe tau

En fantastisk Tabata-økt, dette trening som får opp pulsen på begynnelsen av dagen eller bare når du trenger å forbrenne litt ekstra energi.

Gjennomføre 8 runder med 10 og 20 sekunder intervaller. Hopp tau så raskt som mulig over 20 sekunders intervaller og hvile i løpet av 10 sekunders intervaller.

Sprint

Dette er den klassiske Tabata-treningen, og den de fleste tenker på når de tenker på Tabata. For å gjennomføre det, er det bare å finne et åpent område og gjennomføre 8 runder på 10 og 20 sekunder. Sprint “all out” i løpet av 20 sekunders intervaller og gå eller hvile helt i løpet av 10 sekunders intervaller.

Veksle mellom spensthopp og pushups

Dette er en flott full kroppsøkt. Du vil jobbe hver eneste muskel i løpet av disse fantastiske fire minuttene! Start med 20 sekunder med spensthopp, hvil e i 10 sekunder, og gjør deretter 20 sekunder med push-ups. Alternativt til du er ferdig med alle fire rundene.

Relaterte artikler:

Tabata øvelser

Tabata styrke

Om forfatteren

Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


INNSPURT!

Av Spurt

HØSTKUPP!

20-50% RABATT!

OPPTIL 70%

RABATT!

HØSTKUPP!

20-50% RABATT!

INNSPURT!

20-50% RABATT!