Slanking og trening for å gå ned i vekt

0
323
Slanking og trening for å gå ned i vekt
Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

Har du prøvd det meste av slankekurer og dietter, og greier likevel ikke å gå ned ett gram i vekt. Hva med slanking og trening? Lær hvordan slanking og trening gir best effekt!

Slanking og trening

Slanking gjennom dietter der du går på sultegrensen er ikke gøy. Å tyne kroppen ved at du spiser noen hundre kalorier hver dag er lite motiverende og er heller ikke sunt. Enda verre hvis du bruker slankekurer med pulver eller piller. Disse slankekurene kan være direkte skadelige, og du må for enhver pris styre unna disse. Hjernen din er programmert for at du skal få i deg nok energi, og den tar ikke hensyn til om du får i deg alt for mye energi. Når du sulter deg eller bruker andre usunne slankekurer, vil hjernen gjøre alt for å få deg inn igjen i gamle spisevaner, og den vinner, alltid. Spisevanene dine er som motorveier i hjernen din; Det nytter bare ikke å fjerne dem. Derfor må du lage nye vaner som kan overstyre de eksisterende. Det gjør du ved å trene regelmessig og spise sunt, og du skal spise til du er mett.

Trening og treningsprogram for å gå ned i vekt

Sett opp et treningsprogram for å gå ned i vekt raskt. Når du har en plan med treningen, vil det være mye enklere å gjennomføre treningen. Sett deg kortsiktige og langsiktige mål med treningen, og jobb målrettet for å nå dine mål. Målene kan være ambisiøse, men på samme tid realistiske. De må også være spesifikke og tidsbestemte. Trene effektivt og variert, der du veksler mellom å trene med lav, moderat og hard intensitet. Det vil sikre at du får høy forbrenning av både kalorier og fett. Du forbrenner flest kalorier når du trener med lav intensitet, og mest fett når du trener med lav intensitet. Å trene regelmessig er alfa og omega for at du skal ha en høyere forbrenning hele tiden. Du bør ikke trene sjeldnere enn annenhver dag. Hvis du synes det er mye, kan du trene korte og effektive treningsøkter som ikke varer lenger enn 510 minutter. Du vil bli overrasket over hvor effektive så korte treningsøkter kan være.

Matplan for å gå ned i vekt

Du bør også ha en plan for hva du skal spise. Det vil gjøre deg mer bevisst på hva du spiser. Spise mye grønnsaker, belgfrukter, frukt og bær. Velg grove kornprodukter fremfor fine. Spise sunne oljer i stedet for hardt smør. For å få i seg nok proteiner kan du spise kylling, egg og fisk. Et viktig poeng med å spise sunn mat er at du skal kunne spise deg mett hver gang du spiser, uten at du får i deg for mye kalorier. Du bør likevel ha som mål å ikke spise mye mer når du trener. Dette avhenger selvsagt av hvor mye du trener. Trener du mye må du selvfølgelig spise mer.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

HØSTSALG!


Relaterte artikler:

Effektiv slanking som virker raskt

Hemmeligheten bak slanking

Annonse fra X-LIFE