Slanking – En enkel metode som fungerer for alle

0
221
Slanking - En enkel metode som fungerer for alle


HØSTSALG!



Har du noen ekstra kilo du ønsker å kvitte deg med og vurderer en slankekur? Glem det. Lær hvordan du skal nå din idealvekt uten slanking og slankekurer.

Slank uten slankekurer

Markedet flommer over av slankekurer i pulver og pilleform, og ingen av dem virker. Hvorfor? Ja, du greier kanskje å gå ned de ekstra kiloene, og kanskje greier du holde vekten noenlunde i noen måneder eller år, før kiloene kommer krypende tilbake. Siden restriktive slankekurer ofte innebærer at du spiser veldig få kalorier over lenger periode, vil kroppen senke forbrenningen for å spare energi, og du kan oppleve at slankingen gir minimalt med vektreduksjon. Å sulte seg selv i flere uker eller måneder, kan også føre til overspising når du skal spise normalt igjen etter slankekuren. Men det er håp. Det finnes en enkel metode for å gå ned i vekt som fungerer for alle. Trening. Regelmessig trening er det som kan bidra til at du går ned de ekstra kiloene du ønsker, og at disse kiloene blir borte for alltid.

Hvordan gå ned i vekt raskt og effektivt

Den beste slankekuren du kan ha, er å trene, og du må trene regelmessig. Regelmessig trening vil bidra til at du får jevnt over en høyere forbrenning. For at du skal gå ned i vekt fortest mulig bør du trene variert, både med tanke på hva du trener og med hvilken intensitet. Det vil være effektivt med tanke på gå raskt ned i vekt, men også fordi du vil ha en jevn og god formutvikling. Fantastisk! Du blir slank og når på samme tid idealvekten din!

Gå ned i vekt fortest mulig

Du vil selvsagt gå ned i vekt fortest mulig, men det som er viktig her er at du skal ha det bra, og at vektreduksjonen er varig. Når du vet det, vil det være enklere å være tålmodig, fordi du vet at du når målet ditt med å gå ned i vekt og vektreduksjonen er varig. Du må gjøre trening til en rutine, slik at det å trene nærmest går på autopilot. Har du først innarbeidet trening som rutine, slipper du å kjempe hver gang du skal ha på deg løpeskoene og komme deg ut for å trene. På den måten vil du gå ned i vekt sakte, men sikkert.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-lifeX-LIFE har alt treningsutstyr du trenger til hjemmetreningen!

Slankekur på 14 dager med løping

Løping kan være den beste slankekuren av alle. Å trene løping vil gi kroppen ditt et løft med tanke på høyere forbrenning. Sett deg som mål å trene i 14 dager for å komme i gang med trening. Ta alltid utgangspunkt i eget formnivå, og ha en gradvis progresjon i takt med at kroppen din blir sterkere. Løpeturene vil ikke være lange, bare 5-10 minutter. Trene korte, men hyppige treningsøkter. Trene med lav intensitet for at det ikke skal være for hardt. Ha som mål å trene annenhver dag. Hvis du synes det er for mye, korte ned på løpeturene, og trene i 5 minutter. Hvordan føler du deg etter 14 dager? Sannsynligheten er stor for at dette gir mersmak, og at du fortsetter å trene.

Kostplan som en del av slankekuren

Trening vil gjøre deg slankere, og du kan gå ned i vekt selv om du spiser det samme du gjør i dag. Men for å ta et steg videre, bør du ha en kostplan som en del av slankekuren din med trening. I denne planen bør det inngå grønnsaker, grove kornprodukter, nøtter, bær og frukt. Spis magert kjøtt, og ikke for mye. Bruke sunne matoljer og unngå hardt smør. Kutt ut sukkerholdige drikker, også juice. Sjokoladen kan du fremdeles unne deg, og den må ikke være mørk!

Relaterte artikler:

Hvorfor slanking ikke fungerer

8 ukers treningsprogram for nybegynnere

Annonse fra X-LIFESchwinn IC7 spinningsykkel er en tøff spinningsykkel fra en av verdens største merkevarer, kjent for sin kvalitet og unike design!