Rolig løping med moderat intensitet

0
192
Rolig løping med moderat intensitet
Artikkelen fortsetter etter annonsen fra Brynje of NorwayNår Brynjes plagg presterer på klodens mest ugjestmilde steder, så vil de garantert fungere for deg også!

Denne treningsøkta ble gjennomført med rolig løping i fjellet, langs vei og i terreng.

Denne treningsøkta forbedret min aerobe kondisjon. Den forbedret også utholdenheten for musklene som arbeider ved å øke blodsirkulasjonen til dem. Karbohydrater er hovednæringskilden som kroppen bruker med denne treningsintensiteten.

Gjennomføring

Treningsøkta startet med 3 km langs vei med en jevn stigning. Deretter tok løypa av og inn på snaut 4 km lang trailløype. Denne løypa var både morsom og krevende, siden det var mye kuler og svinger i løypa. Treningsøkta ble avsluttet ned en alpinbakke. Gjennomsnittsfarten lå litt over 6 minutt per km, og lengden på økta var omtrent 10 km.

Relaterte artikler:

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-lifeKundefavoritten Masterfit TP150 er en suveren tredemølle i høy kvalitet til hjemmebruk - storebroren til bestselgeren TP100!

Fra jogging til løping

Rolig løping langs vei og i terreng

Annonse fra X-LIFEFå 30% rabatt hos X-life på en mengde merkeklær!