Roing for å bli en bedre løper

0
670
Roing for å bli en bedre løper


HØSTSALG!



Roing for å bli en bedre løper. Lær mer om hvordan roing kan være alternativ trening til løping og kan gjøre deg til en bedre løper.

Roing som effektiv trening

Roing på en romaskin du har stående hjemme kan vise seg å være et uvurderlig treningsapparat for å styrke muskulaturen løpere og syklister ikke vet de hadde fra før av. Roing kan være effektiv trening for løpere for å styrke muskulaturen og øke utholdenheten, og kan være alternativ trening for løpere som et supplement til løping eller ved skader.

Roing gjør deg til en sterkere og bedre løper

Mens løping og roing gir de samme fordelene når det gjelder utholdenhetstrening, skiller de seg mye når det gjelder muskelarbeid. I en bevegelse trener du bein, kjernemuskulatur, rygg og armer. En av fordelene med å trene roing, er at løpere kan få en bedre holdning når de løper. En bedre holdning kan gi bedre løpsøkonomi. Roing gir deg en sterkere i hoftene og kjernemuskulaturen. Roing styrker magemuskulaturen, kjernemuskulaturen, nedre del av rygg, og gir mer fleksibilitet i knehasene og leggene.

Relaterte artikler:

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-life

VI HAR ALT DU 

TRENGER TIL

HJEMMETRENINGEN!




Orientering for å bli en bedre løper

Svømming for å bli en bedre løper

Annonse fra X-LIFESchwinn IC7 spinningsykkel er en tøff spinningsykkel fra en av verdens største merkevarer, kjent for sin kvalitet og unike design!