Restituere bedre med en kirsebær og kokosnøtt shake

0
261
Restituere bedre med en kirsebær og kokosnøtt shake

Lær hvordan du kan lage en kirsebær og kokosnøttshake på 1-2-3, som kan bidra til at du restituerer raskere etter trening og løp.


Gir 2 serveringer
Tidsbruk: 5 minutter

Forskning på maratonløpere har vist at å drikke syrlig kirsebærjuice kan bidra til å redusere muskelsårhet etter løpet. Hvis saften er for syrlig etter din smak, kan du prøve den i en smoothie som denne, som også bruker søtere frukter som jordbær. Kokosnøttvann – den klare væsken som finnes i kokosnøtter – inneholder ingenting av fettet som finnes i kokosmelk og tilfører en lett, mandelaktig smak. Det gir deg også en dose elektrolytter, noe som gjør denne shaken like ideell før et løp som etter.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Ingredienser

3 dl kokosnøtt vann
1 kopp kirsebærjuice
1 ss naturell eller vanilje soyaproteinpulver
½ kopp usøtede frosne jordbær
1 frossen banan, kuttet i biter

Slik gjør du

Blande kokosnøttvannet, juice, proteinpulver, jordbær og banan i en blender. Prosess til den er jevn.

Næringsinnhold

220 kalorier, 46 g karbohydrater, 2 g fiber, 10 g protein, 1 g totalt fett, 0,5 g mettet fett, 58 mg natrium.

Relaterte artikler:

Raske karbohydrater med en forfriskende melon-mango shake

Restituere raskere etter trening med med kaffe og kakao shake

Annonse fra ICEIphone SE med opptil 2000 kr rabatt!

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her