Restituere bedre med en kirsebær og kokosnøtt shake

0
325
Restituere bedre med en kirsebær og kokosnøtt shake
Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

Lær hvordan du kan lage en kirsebær og kokosnøttshake på 1-2-3, som kan bidra til at du restituerer raskere etter trening og løp.


Gir 2 serveringer
Tidsbruk: 5 minutter

Forskning på maratonløpere har vist at å drikke syrlig kirsebærjuice kan bidra til å redusere muskelsårhet etter løpet. Hvis saften er for syrlig etter din smak, kan du prøve den i en smoothie som denne, som også bruker søtere frukter som jordbær. Kokosnøttvann – den klare væsken som finnes i kokosnøtter – inneholder ingenting av fettet som finnes i kokosmelk og tilfører en lett, mandelaktig smak. Det gir deg også en dose elektrolytter, noe som gjør denne shaken like ideell før et løp som etter.

Ingredienser

3 dl kokosnøtt vann
1 kopp kirsebærjuice
1 ss naturell eller vanilje soyaproteinpulver
½ kopp usøtede frosne jordbær
1 frossen banan, kuttet i biter

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

HØSTSALG!


Slik gjør du

Blande kokosnøttvannet, juice, proteinpulver, jordbær og banan i en blender. Prosess til den er jevn.

Næringsinnhold

220 kalorier, 46 g karbohydrater, 2 g fiber, 10 g protein, 1 g totalt fett, 0,5 g mettet fett, 58 mg natrium.

Relaterte artikler:

Raske karbohydrater med en forfriskende melon-mango shake

Restituere raskere etter trening med med kaffe og kakao shake

Annonse fra X-LIFE