Personlig trener for halvmaraton

0
122
Målbasert treningsprogram for halvmaraton

Personlig trener for halvmaraton. Her får du et 20 ukers målbasert treningsprogram for halvmaraton, som vil bli tilpasset treningsfrekvens, treningsintensitet, distanse, tidsmål m.m.

Innhold

Målbasert treningsprogram

Datagrunnlag for målbasert treningsprogram

Antall treningsøkter per uke

Intensitet på trening

Distanse

Beskrivelse av måter å trene løping

20 ukers målbasert treningsprogram for halvmaraton

Evaluering av treningsperiode

Personlig trener

Synes du det kan være krevende å vite hvordan du skal trene for å ha en best formutvikling, og vite hvordan du skal trene for å forebygge skader? Med personlig trener for nybegynnere får du et målbasert treningsprogram og personlig oppfølging per mail gjennom hele treningsperioden. Du vil få svar på at de aller fleste spørsmål du har når du trener, basert på informasjonen du gir oss.

Målbasert treningsprogram

Basert på dataene du gir oss, skreddersyr vi ditt 20 ukers treningsprogram, der vi legger inn antall treningsøkter, og med hvilken intensitet du ønsker å gjennomføre treningsprogrammet. Ønsker du lav intensitet, vil det innebære færre treningsøkter med hardere intensitet, og at intensiteten på eksempelvis fartslek og intervall vil være lavere. I motsatt fall, om du ønsker et treningsprogram med hard intensitet, vil det være flere økter med hard intensitet, men ikke hardere enn at du hele tiden skal greie å restituere nok gjennom hele treningsperioden.

Les mer om personlig trener for halvmaraton, og kjøp full tilgang til programmet her!