Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


20-50% RABATT!


OKTOBER DEALS!

OPPTIL 50%

PÅ ALT AV BRILLER, SKO, SEKKER OG TURFAVORITTER!

*HENT KUPONGKODE OG FÅ 20% PÅ ALLE JAKKER!

Mat med minst kalorier

En av de mest utfordrende aspektene ved vekttap er å kutte ned på kaloriene. Lær mer om hvilken mat du kan spise med minst kalorier.

Mange kalorifattige matvarer kan gjøre at du føler deg sulten og ikke oppfylt mellom måltidene, noe som gjør det mye mer fristende å spise for mye og unne deg. Heldigvis finnes det mange sunne matvarer som både er mettende og lite kalorier.

Her er 13 matvarer med lite kaloriinnhold som er overraskende mettende.

Havre

Havre, som inneholder mye fiber og protein, jobber for å redusere sult, øke metthet og forbedre appetittkontrollen.

Gresk yoghurt

Gresk yoghurt inneholder mye protein og er knyttet til mindre sult, dempet kaloriinntak og økt følelse av metthet.

Supper

Enkelte typer supper kan ha lite kalorier og redusere tømmingen av magen mens den reduserer det totale kaloriinntaket.

Bær

Bær inneholder mye fiber og pektin, som reduserer tømmingen av magen og fremmer følelser av metthet.

Egg

Egg er fullpakket med protein og gjør et ypperlig frokostvalg med lavt kaloriinnhold.

Popcorn

Popcorn inneholder mye fiber, noe som kan redusere fordøyelsen og stabilisere blodsukkeret. Det reduserer også sult og fremmer tilfredshet bedre enn andre snacks.

Chiafrø

Chiafrø er fylt med løselig fiber, som kan holde deg mett hele dagen.

Fisk

Fisk inneholder mye protein, noe som kan øke metthet og redusere appetitt og sult.

Cottage cheese

Cottage cheese inneholder mye protein, noe som kan redusere appetitten og føle deg mett.

Poteter

Poteter rangerer som en av verdens mest mettende matvarer og leverer en spesifikk forbindelse som kan redusere appetitten og matinntaket.

Magert kjøtt

Magert kjøtt inneholder mye protein, noe som kan redusere kaloriinntaket og sulten.

Belgfrukter

Belgfrukter, som inneholder mye protein og fiber, er assosiert med redusert appetitt og sult, samt økt følelse av metthet.

Vannmelon

Belgfrukter, som inneholder mye protein og fiber, er assosiert med redusert appetitt og sult, samt økt følelse av metthet.

Relaterte artikler:

Mat med lite kalorier

Mat med mye fiber og lite kalorier

Om forfatteren

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds


Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


INNSPURT!

Av Spurt
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

20-50% RABATT!

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

20-50% RABATT!

INNSPURT!

OPPTIL 40% RABATT!

20-50% RABATT!