Målbasert treningsprogram for nybegynnere

0
78
Målbasert treningsprogram for nybegynnere

Målbasert treningsprogram for nybegynnere. Her får du et 12 ukers målbasert treningsprogram for nybegynnere, tilpasset din treningsfrekvens, treningsintensitet, tidsmål, distanse med mer.

Innhold

Målbasert treningsprogram

Datagrunnlag for målbasert treningsprogram

Antall treningsøkter per uke

Intensitet på trening

Distanse

Beskrivelse av måter å trene løping

Antall treningsøkter per uke

12 ukers målbasert treningsprogram for nybegynnere

Evaluering av treningsperiode

Målbasert treningsprogram

Basert på dataene du gir oss, skreddersyr vi ditt 12 ukers treningsprogram, der vi legger inn antall treningsøkter, og med hvilken intensitet du ønsker å gjennomføre treningsprogrammet. Ønsker du lav intensitet, vil det innebære færre treningsøkter med hardere intensitet, og at intensiteten på eksempelvis fartslek og intervall vil være lavere. I motsatt fall, om du ønsker et treningsprogram med hard intensitet, vil det være flere økter med hard intensitet, men ikke hardere enn at du hele tiden skal greie å restituere nok gjennom hele treningsperioden.

Les mer om målbasert treningsprogram for nybegynnere, og kjøp full tilgang til treningsprogrammet her!