Løpetrening på hardt underlag

0
248
Løpetrening på hardt underlag

Denne treningsøkta ble gjennomført en i en rundløype med hardt underlag, som en del av mengdetrening i løpet av en treningsuke.

Denne treningen forbedret musklenes utholdenhet og min aerobe kondisjon. Den økte også metabolismen. Kroppens evne til å lagre oksygen i det kardiologiske systemet og i musklene ble forbedret. Fett og karbohydrater er næringskildene som kroppen bruker ved denne treningsintensiteten.

Artikkelen fortsetter under annonsen



Målsetning med treningsøkt

Målet med denne treningsøkta var å gjennomføre trening med lav intensitet, som en del av mengdetreningen jeg gjennomfører i løpet av en uke.

Gjennomføring av treningsøkt

Treningsøkta jeg gjennomførte i dag var på 12 km, og gikk i en rundløype på rundt 900 meter. Løypa er kupert og variert å løpe, slik at det går greit å løpe mange runder uten at du blir lei. intensiteten var lav, med en hjertefrekvens på 105 slag i minuttet.

Relaterte artikler:

Trene løping på variert underlag

Løpe 10 km under 45 min med trening på variert underlag




LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her