Hvordan trene med SpurtBeat

0
293
Hvordan trene med SpurtBeat
Artikkelen fortsetter etter annonsen fra Brynje of NorwayNår Brynjes plagg presterer på klodens mest ugjestmilde steder, så vil de garantert fungere for deg også!

Hvordan trene med SpurtBeat. Lær mer om hvordan du kan bruke SpurtBeat pulssonekalkulator for raskt og effektivt beregne med hvilken puls du skal trene innenfor de forskjellige pulssonene.

Legg inn alder og klikk fortløpende på de forskjellige sonene for å finne ut med hvilken puls du skal trene.

SpurtBeat

Beregne med hvilken puls du kan trene

Treningskalkulatoren lar deg enkelt estimere med hvilken puls du skal trene når du trener med lav, moderat eller hard intensitet. Oversikten nedenfor viser en utregning av pulssoner for en person på 31 år.

  • Maksimal intensitet: Sone 5: 171-190 (90-100 prosent av makspuls)
  • Hard intensitet: Sone 4: 152-171(80-90 prosent av makspuls)
  • Moderat intensitet: Sone 3: 133-152(70-80 prosent av makspuls)
  • Lav intensitet: Sone 2: 114-133 (60-70 prosent av makspuls)
  • Svært lav intensitet: Sone 1: 95-100 (50-60 prosent av makspuls)

Oversikten viser med hvilken puls du kan trene hvis du er 30 år, og du må justere sonene, slik at de er i samsvar med din alder.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-lifeKundefavoritten Masterfit TP150 er en suveren tredemølle i høy kvalitet til hjemmebruk - storebroren til bestselgeren TP100!

Relaterte artikler:

Beregne pulssoner med SpurtBeat

Hvordan trene med SpurtCoach

Annonse fra X-LIFEFå 30% rabatt hos X-life på en mengde merkeklær!