Hvordan få tynnere mage

0
177
Hvordan få tynnere mage
Foto: Adobe Stock
Artikkelen fortsetter under annonsen fra MILRAB

HØSTSALG!

5 999,-

9 999,-

HELKROPPSTRENING HJEMME MED SCHWINN AIRDYNE AD2!

40% RABATT!

Hvis du anser magen din som et problemområde når det gjelder fettreduksjon, er du ikke alene. Lær mer om hvordan få tynnere mage.

Hvordan få tynnere mage?

Dette er hva du bør vite:

Å fokusere utelukkende på problemområder kan slå tilbake: Jo mer fokus du har på magen din, jo lenger bort kommer du fra å føle deg trygg i kroppen din, uansett størrelse. Begynn med en revurdering av dine mål. Fokuser på å gjøre sunnere valg på lang sikt og få kjernen din kraftig og i stand til å støtte deg i alle aktiviteter i dagliglivet.

Oppblåsthet mot fett: Det er urealistisk å forvente at du kan ha en flat mage 24/7. Selv om du mister mye fett fra mageområdet, vil du fortsatt merke daglige svingninger fra oppblåsthet. En helt flat mage er ikke en «naturlig tilstand» for kroppen din.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

HØSTSALG!

559,-

799,-


Fokusere på helhetlig trening

Det er nesten umulig å få abs med målrettede øvelser når det er et lag fett på toppen. Det er bedre å fokusere på trening som rekrutterer mange muskelgrupper samtidig. Dette vil føre til at flere kalorier forbrennes og mer samlet kroppsfett tapt. Når du trener på et intensitetsnivå som er utfordrende for deg, trenger du ikke bruke timer på å trene. Finn ut hvordan du kan skru opp intensiteten og forbrenne flere kalorier i løpet av neste treningsøkt.

Trene kjernemuskulaturen

Den beste øvelsen for å styrke kjernen din er med planken! Og når kjernen din er sterk, vil du bli sterkere totalt sett. Du vil ha bedre teknikk og være mer fit for alle typer aktiviteter. Så bli kjent med og elske denne øvelsen, så vel som mange andre øvelser som utfordrer kjernen din. Ikke bare treffer planken kjernemuskulaturen hardt, den hjelper deg også med å forbedre balansen og styrker ryggen og brystet. Selv beina dine må gjøre litt arbeid. Gjør det til ditt oppdrag å prøve en plankevariant under hver eneste trening. Når du begynner å få en følelse av magemusklene, vil du føle deg mye mer trygg på midseksjonen din.

Hold deg unna alkohol

Ikke bare er alkohol full av tomme kalorier, den frigjør også østrogen i blodomløpet, som i overkant kan føre til at du legger på vekt. Hvis du virkelig mener alvor med å få en flat mage til sommeren, hold alkoholinntaket ditt til et minimum.

Kontrollere matinntaket

For å få en tynnere mage, må du kontrollere matinntaket. Faktisk er spisevanene dine nøkkelen her. Sjekk ut grepene du kan ta:

  • Kvitt deg med all bearbeidet mat, mikrobølgemiddager, hurtigmat, chips, brus, etc. Alt det ekstra sukkeret og saltet vil helt sikkert forhindre deg i å bli kvitt magefettet. Ikke glem at sukker er skjult i mange matvarer der du ikke kan forvente det.
  • Tenk hele matvarer: frukt, grønnsaker, magert protein og hjertesunt fett!
  • Drikk mye vann. Dette vil forhindre den ekstra oppblåstheten og bidra til å øke stoffskiftet.

Relaterte artikler:

Hvordan få mindre mage

Flat mage på 1 uke

Annonse fra X-LIFE

HØSTSALG!

OPPTIL

45%

RABATT!