Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


20-50% RABATT!


OKTOBER DEALS!

OPPTIL 50%

PÅ ALT AV BRILLER, SKO, SEKKER OG TURFAVORITTER!

*HENT KUPONGKODE OG FÅ 20% PÅ ALLE JAKKER!

Hvilken fart skal du ha på trening

Lær mer om hvilken hastighet du kan ha når du trener for en bestemt distanse, og hvordan du raskt og enkelt du kan beregne hastighet på trening med lav, moderat og hard intensitet med SpurtTraining.

Trening med variert intensitet

Uansett hvilken distanse du trener for, bør du gjennomføre variert trening med varierende intensitet. Hovedvekten bør alltid ligge på trening med lav intensitet, mens en mindre del av treningen kan bli gjennomført med moderat til hard intensitet. Trening med lav intensitet kan være rolig løping og langturer, mens trening med høyere intensitet kan være intervalltrening, tempotrening og fartslek. Intensiteten bør alltid være styrende for hvilken fart du løper med, og farten vil komme etter hvert som du blir i bedre form. Det kan likevel være interessant å teste ut med hvilken hastighet du kan løpe, når du trener med varierende intensitet. For å estimere hastigheter på trening, kan du bruke SpurtTraining.

SpurtTraining

Legg inn distanse og tiden du brukte på distansen for å kalkulere fart på trening.

Tilpasse fart etter intensitet

Når du har fått dine hastigheter på trening, tester du for å sikre at farten er i samsvar med intensiteten du skal trene med. Justere, om nødvendig.

Relaterte artikler:

SpurRun

RunCulator

Om forfatteren

Legg inn kommentar

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds


Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


INNSPURT!

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

20-50% RABATT!

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

20-50% RABATT!

INNSPURT!

OPPTIL 40% RABATT!

20-50% RABATT!