Hjemmetrening uten utstyr

0
60
Hjemmetrening uten utstyr
Foto: Adobe Stock
Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

Alle har dårlig tid innimellom, noen mer enn andre, og kan av den grunn ikke gå på treningsstudioet. Lær mer om hjemmetrening uten utstyr.

Svaret er da en kort treningsøkt. Noe som tar 20 minutter, på det meste. En 20-minutters trening du kan gjøre hjemme. Ingen pendling til helsestudioet, ingen trafikk, ingen pakking av treningsutstyr. Nedenfor finner du en effektiv og rask trening du kan gjøre hjemme (eller på et hotellrom hvis du er på farten) som fokuserer på beina, brystet og magen. Det krever ikke noe utstyr, og hvis det blir gjort riktig, er det intenst nok til å gi deg økt styrke.

Utfør følgende øvelser i sett, og utføre ett sett av hver med minimalt med hvile mellom øvelsene. Hvis du ikke klarer å nå det foreskrevne antallet repetisjoner i et gitt sett, hvil-pause til du når ønsket antall repetisjoner. Hvile 2 minutter etter hvert sett. Gjenta 3-4 ganger, eller så mange ganger du kan på 20 minutter.

MuskelgruppeØvelseRepetisjoner
BeinKnebøy20
Bryst/DeltamusklerSmal Push-Up20
MageStandard situps20
BeinGående utfall20 total (10 på hvert bein)
Bryst/DeltamusklerStandard Push-Up20
MageCrunch25

Relaterte artikler:

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

HØSTSALG!


Maksimal styrketrening

Effektive ryggøvelser uten apparater

Annonse fra X-LIFE