-2 C
Oslo
fredag, november 27, 2020
X-LIFE har utstyret du trenger til trening og en aktiv fritid!
Hjem Blogg
Hvordan trene nedre magemuskler
Hvis det er en ting alle kan være enige om, er det at magefett er det verste. Lær mer om hvordan du kan trene nedre magemuskler.

Liggende pullups

0
Liggende pullups
Kroppsvektøvelser er blant de mest effektive øvelsene for å bygge styrke og muskelmasse. Lær mer om hvordan du kan gjennomføre pull-ups liggende.
Trene magemuskler hver dag
Erfarne vektløftere unngår å trene samme muskelgruppe hver dag, fordi alt du oppnår er å bryte ned musklene dine. Lær mer om hvor ofte du bør trene magemuskler.
Hvordan klare pull ups
Du vet sannsynligvis at pull-ups er noe av den tøffeste kroppsvektstrening som finnes, men ingenting er umulig. Lær hvordan du skal klare pull ups.

Chin up vs pull up

0
Chin up vs pull up
Hovedforskjellen mellom chin-ups og pull-ups er hvordan du tar tak i stangen. Lær mer om forskjellen på chin-ups og pull-ups, og hvilke muskler du trener.

Pull ups muskler

0
Pull ups muskler
Pull-ups er en øvelse i styrketrening for overkroppen. Lær mer om hvilke muskler du bruker når du trener pull-ups, og hvilke fordeler det kan gi deg.
Hvordan klare push-ups
Bygg muskulaturen i skuldrene og brystet med push-ups. Lær mer om hvordan du skal klare en grunnleggende push-ups.
Hvorfor trene push-ups
For mange fremkaller tanken om å utføre push-ups minner fra gymtimen. Lær mer om hvorfor du bør trene push-ups.
Hvorfor trene situps
Situps er en klassisk mageøvelse som gjøres ved å ligge på ryggen og løfte overkroppen. Lær mer om hvorfor du bør trene situps.

3000 meter kvinner

0
3000 meter kvinner
3000 meter for kvinner var en gren i de olympiske leker (1984 til 1992) og verdensmesterskap (1980 til 1993).

LES OGSÅ

Annonse fra X-LIFE

6 999,-

8 598,-