Frukt og bær når du trener

0
429
Frukt og bær når du trener
Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE
X-LIFE.NO gir deg alt du trenger av treningsutstyr!

ALT AV UTSTYR TIL

HJEMMETRENINGEN!

OPPTIL 40% RABATT!

Disse søte, næringsrike matvarene bør være en viktig del av kostholdet. Lær mer om hvilke frukt og bær du bør spise når du lever et aktivt liv med trening!

Frukt og bær er blant verdens mest populære helsekost.

Epler

Eplene har mye fiber, C-vitamin og mange antioksidanter. De er veldig mettende og er den perfekte snacks eller mellommåltid hvis du er sulten mellom måltidene.

Avokado

Avokado er annerledes enn de fleste andre frukter fordi de er fylt med sunt fett i stedet for karbohydrater. Ikke bare er de kremede og velsmakende, men har også mye fiber, kalium og vitamin C.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra MILRAB

HØSTSALG!

OKTOBERFEST HOS MILRAB

SPAR

OPPTIL

40%!


Bananer

Bananer er en av de beste kildene til kalium. De har også mye vitamin B6 og fiber, og passer perfekt å spise før og etter trening.

Blåbær

Blåbær er ikke bare deilige, men også blant de viktigste kildene til antioksidanter.

Appelsiner

Appelsiner er kjent for sitt høye C-vitamininnhold. I tillegg har de mye fiber og antioksidanter.

Jordbær

Jordbær er svært næringsrike med lite karbohydrater og kalorier. De er fylt med vitamin C, fiber og mangan og er uten tvil en av de beste bærene som finnes.

Andre sunne frukter

Andre helsefrukter og bær inkluderer kirsebær, druer, grapefrukt, kiwifrukt, sitroner, mango, meloner, oliven, fersken, pærer, ananas, plommer og bringebær.

Relaterte artikler:

Spis mer sunne grønnsaker når du trener

Spis mer fisk når du trener

Annonse fra X-LIFE

HØSTSALG!

OPPTIL

45%

RABATT!