OPPTIL 50%

PÅ ALT AV BRILLER, SKO, SEKKER OG TURFAVORITTER!

HØSTKUPP!

+10% EKSTRA MED RABATTKODE OK10

*SPAR 20% PÅ ALLE JAKKER MED KODEN JAK20



20-50% RABATT!

Frukt og bær når du trener

Disse søte, næringsrike matvarene bør være en viktig del av kostholdet. Lær mer om hvilke frukt og bær du bør spise når du lever et aktivt liv med trening!

Frukt og bær er blant verdens mest populære helsekost.

Epler

Eplene har mye fiber, C-vitamin og mange antioksidanter. De er veldig mettende og er den perfekte snacks eller mellommåltid hvis du er sulten mellom måltidene.

Avokado

Avokado er annerledes enn de fleste andre frukter fordi de er fylt med sunt fett i stedet for karbohydrater. Ikke bare er de kremede og velsmakende, men har også mye fiber, kalium og vitamin C.

Bananer

Bananer er en av de beste kildene til kalium. De har også mye vitamin B6 og fiber, og passer perfekt å spise før og etter trening.

Blåbær

Blåbær er ikke bare deilige, men også blant de viktigste kildene til antioksidanter.

Appelsiner

Appelsiner er kjent for sitt høye C-vitamininnhold. I tillegg har de mye fiber og antioksidanter.

Jordbær

Jordbær er svært næringsrike med lite karbohydrater og kalorier. De er fylt med vitamin C, fiber og mangan og er uten tvil en av de beste bærene som finnes.

Andre sunne frukter

Andre helsefrukter og bær inkluderer kirsebær, druer, grapefrukt, kiwifrukt, sitroner, mango, meloner, oliven, fersken, pærer, ananas, plommer og bringebær.

Relaterte artikler:

Spis mer sunne grønnsaker når du trener

Spis mer fisk når du trener

Om forfatteren

Legg inn kommentar

Nytt sosialt nettverk for skilte og single foreldre


INNSPURT!

Av Spurt

HØSTKUPP!

20-50% RABATT!

20-50% RABATT!

OPPTIL 70%

RABATT!

BESTSELGERE!

HØSTKUPP!

INNSPURT!

20-50% RABATT!