Effektiv slanking som virker raskt

0
312
Effektiv slanking som virker raskt
Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

HØSTSALG!

Er du lei av jo-jo slanking der du går fortere opp igjen enn du går ned i vekt? Lær mer om slanking som virker og gjør at du greier å gå ned og holde idealvekten du ønsker!

Effektiv slankekur som virker

Har du prøvd å følge restriktive dietter, pulver og piller som lover gull og grønne skoger, men har likevel ikke gått ned ett gram? Det er ikke så rart fordi slankekurer der du går på et minimum av kalorier gjør at kroppen går inn i sparemodus. Metabolismen eller forbrenningen går ned for å spare energi. Å sulte deg selv vil ikke føre til en varig vektreduksjon, heller tvert i mot. Faren for at du sprekker og begynner å overspise er overhengende. Og hva skjer hvis du endelig har greid å nå vektmålet ditt, og skal spise normalt igjen? Du vil gradvis legge på deg igjen det du har tatt av. Å bruke pulver eller pillekurer kan være helseskadelig. Du har ingen som helt anelse hva slags virkestoffer produsentene har i disse kurene. Den eneste virkelige effektive slankingen du kan og bør gjennomføre, er å trene regelmessig. Hvis du i tillegg har et sunt og balansert kosthold, kan det gi det ytterligere vektreduksjon, og gjøre det enkelt for deg å oppretteholde idealvekten din.

Effektiv slanking med trening

Hvis du ikke allerede trener bør du starte med det nå. Trening er den beste slankekuren du kan ha, når målet ditt er å gå ned i vekt. Den er ikke bare den beste slankekuren i 2018 eller 2019, det er den beste slankekuren alltid! Og det beste av alltid er at det er ikke mye trening som skal til, 5-10 minutter trening 3-4 dager i uken kan være nok. 5 minutter trening kan umulig være nok for å gå ned i vekt, tenker du kanskje, men faktum er at effektiv og regelmessig trening i noen få minutter kan være nok til å opprettholde en høyere forbrenning. Effektiv trening kan være løping eller andre former for trening der du bruker de store muskelgruppene.

Effektiv slankekur på 14 dager

Du skal gjøre et eksperiment, og gjennomføre en effektiv slankekur på 14 dager. I denne perioden skal du ikke gjøre noen endringer i kosthold, og det er viktig at du ikke spiser noe mer enn du gjør nå. Gjennomføre regelmessig trening, minimum annenhver dag, gjerne oftere hvis du føler for det. Sannsynligheten er stor for at du i løpet av disse 14 dagene har gått noe ned i vekt. Hvor mye avhenger av hvor mye du har trent og forbrenningen din. Ikke nok med. I tillegg til å ha økt forbrenningen, vil du også ha økt din aerobe utholdenhet, og tatt et steg i riktig retning for å bli i bedre form. Fantastisk!

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-LIFE

Hurtig slanking er ikke noe for deg

Å gå hurtig ned i vekt vil etter alle målmerker gjøre at du går like raskt opp igjen. Når du trener regelmessig vil gå gradvis ned i vekt. Selv om vektnedgangen kan være lite isolert sett, vil den på sikt være formidabel. Du må være tålmodig og la det ta den tiden det tar. Gjennomføre korte, regelmessige treningsøkter, og hold kaloriinntaket på noenlunde samme nivå.

Sunn kostplan som en del av slankekuren

Hvis du i tillegg til regelmessig trening også har en kostplan for slankekuren du gjennomfører, kan det gi deg ytterligere vektnedgang. Et sunt og balansert kosthold gjør at du kan spise vanlig, og være god og mett etter hvert måltid. Spis masse grønnsaker, belgfrukter, frukt og bær. Foretrekk grove kornprodukter fremfor fine. Kutt ut søte drikker, også juice. Velg magre alternativer av meieriprodukter. Bruk naturell yoghurt i stedet for søt yoghurt. Spis kylling, fisk og egg for å få nok proteiner. Men ikke kutt ut sjokoladen! Det betyr ikke at du skal spise sjokolade hver dag.

Relaterte artikler:

Hemmeligheten bak slanking

Hvordan slanke sg på riktig måte

Annonse fra X-LIFE

HØSTSALG!