5 måter løping gir deg høy status

0
169
5 måter løping gir deg høy status

Lær mer om 5 måter å trene løping som vil gi deg høy status, og imponere slekt, venner og naboer (hvis de har stått opp).

Løping gir deg status

Selv om du ikke går «all in» med alle de 5 måtene å imponere andre på når du løper, vil det å trene «vanlig» løping fremdeles gi deg status. Løping vil alltid være i det øverste sjiktet med tanke på trening du kan gjennomføre for å komme i form. Hvis du i tillegg trener løping året rundt, uansett vær, vil det også være med på å dra opp statusen. La slekt, venner, naboer og alle andre bli imponert over hva du trener, hvordan du trener, og når du trener løping.

1. Trene løping tidlig om morgenen

Å trene løping om morgenen er bare noe de aller tøffeste av de tøffe greier å gjennomføre. Bli sett løpende i nabolaget i 5-6 tiden om morgenen, og det vil ganske raskt gå gjetord om deg (i hvert fall blant naboene). Mens andre sliter med i det hele tatt å komme seg opp om morgenen, løper du rundt som en gal i gatene. Dette vil garantert gi deg høy status (hvis det er noen som ser deg så tidlig om morgenen, da).

2. Trene løping om vinteren når det er iskaldt ute

Trener du løping om vinteren (gjerne så kaldt som mulig) og gjerne tidlig om morgenen, går du inn i rekkene som den barskeste av de barske, og vil garantert oppnå høy status (noen vil kanskje tro du er gal). Pass på at du legger treningsøkta langs veier der pendlertrafikken går, slik at flest mulig skal se at du er ute og trener. Det gir en ekstra god følelse og kjenne vinden fra bilene når det er femten minusgrader ute (pass på at du ikke forfryser øreflippene eller andre kroppsdeler).

3. Trene løping ofte

Trene ofte (gjerne hver dag og på forskjellige tidspunkt), og folk i nærområdet vil få inntrykk av at du ikke gjør noe annet enn å løpe. Det vil antakelig ikke gå lenge før du får kallenavnet «Forrest Gump». Det er status det, og du er på god vei til å bli en legende (i hvert fall i nabolaget).

4. Delta i maraton og ultraløp

Ta steget videre og delta i maraton og ultraløp. Maraton er ikke for pyser og innenfor ultraløp er det bare en håndfull løpere som deltar aktivt. Når det gjelder ultraløp er det en hårfin balansegang mellom høy status og at folk tror du er splitter pine gal. Ikke la det stoppe deg. Å være annerledes er ikke alltid like enkelt, men noen må være pionér og bane veien for andre.

5. Post bilder av deg selv i sosiale medier

Legg ut bilder av deg når trener løping på ferier, og alle andre steder og tidspunkt, for å gi inntrykk av at du løper overalt, hele tiden. Sosiale medier er viktig for å se og bli sett, og en gyllen mulighet for deg spre til alt og alle at du løper, hele tiden (i hvert fall nesten hele tiden).

Relaterte artikler:

Jogging for nybegynnere

Den beste intervalltreningen for nybegynnere

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Vennligst skriv inn din kommentar!
Vennligst skriv inn navnet ditt her