32 km langtur

0
272
32 km langtur
Artikkelen fortsetter etter annonsen fra Brynje of NorwayNår Brynjes plagg presterer på klodens mest ugjestmilde steder, så vil de garantert fungere for deg også!

32 km langtur. Denne langturen gjennomførte jeg med lav intensitet, men treningsøkta ble likevel tung.

Mål med treningsøkt

Målet med treningsøkta var å øke aerob kapasitet og venne beina til økt treningsbelastning.

Gjennomføring av langtur

Følgende ble gjennomført på følgende måte:

Når jeg var ferdig med denne langturen, hadde jeg trent drøyt 100 km denne uka. Det kjente jeg da jeg hadde løpt omtrent 20 kilometer av langturen. Beina begynte å verke, og det minte mye om når jeg hadde løpt drøyt 30 kilometer av fjorårets maraton. Jeg tolker dette som om at jeg driver på grensen for hva jeg kan trene hver uke. Likevel kommer jeg til å opprettholde treningsmengden fremover, så lenge jeg føler meg frisk i beina.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-lifeKundefavoritten Masterfit TP150 er en suveren tredemølle i høy kvalitet til hjemmebruk - storebroren til bestselgeren TP100!

Relaterte artikler:

32 km langtur i rolig tempo

Tren opp utholdenheten når du løper rolige langturer

Annonse fra X-LIFEFå 30% rabatt hos X-life på en mengde merkeklær!