2.7 C
Oslo
søndag, mars 24, 2019
Annonse

Daglige arkiver: 12. mars 2019

Trening på tredemølle

Trening på tredemølle

Trening på tredemølle. Lær mer om hvordan du kan trene på tredemølle for å bli en sterkere, raskere og mer utholdende løper.
Fordeler og ulemper med trening på tredemølle

Fordeler og ulemper med trening på tredemølle

Fordeler og ulemper med trening på tredemølle. Lær mer om fordeler og ulemper med å trene på tredemølle og hvordan du bør trene for best mulig treningseffekt.
Kombinere løping på tredemølle med løping ute

Kombinere løping på tredemølle med løping ute

Kombinere løping på tredemølle med løping ute. Lær hvordan du kan kombinere løping ute med løping på tredemølle for best mulig effekt.
Trene løping på tredemølle

Trene løping på tredemølle

Trene løping på tredemølle. Lær mer om hvordan du kan trene løping på tredemølle som et supplement til trene ute, for å bli en mer utholdende løper.
40 minutter løping med lav intensitet

40 minutter løping med lav intensitet

40 minutter løping med lav intensitet. Denne treningsøkta tok jeg en rolig løpetur i lysløypa.
Hvordan like å løpe

Hvordan like å løpe

Hvordan like å løpe. Lær mer om hva du må gjøre for å like løping, hvis du ikke allerede gjør det, og hvordan du kan opprettholde motivasjonen for å løpe.
Hvorfor trene 4x4 intervall

Hvorfor trene 4×4 intervall

Hvorfor trene 4x4 intervall. Lær mer om hvorfor det ikke er noe magisk med 4x4 intervall, og hvorfor du bør trene intervaller med lavere intensitet enn det NTNU anbefaler.

LES OGSÅ