2.7 C
Oslo
søndag, mars 24, 2019
Annonse

Daglige arkiver: 11. mars 2019

Hvor mye trening hver dag

Hvor mye trening hver dag

Hvor mye trening hver dag. Lær mer om hvor mye du bør trene dersom du trener hver dag, for å ha best mulig formutvikling og forebygge skader.
Beregne hvor lang tid du bruker på maraton

Beregne hvor lang tid du bruker på maraton

Beregne hvor lang tid du bruker på maraton. Bruk maraton løpekalkulator for å estimere hvilken sluttid du får på maraton.
Beregne gjennomsnittsfart på maraton

Beregne gjennomsnittsfart på maraton

Beregne gjennomsnittsfart på maraton. Lær mer om hvordan du kan bruke SpurtCoach løpekalkulator for å estimere gjennomsnittsfart på maraton.
Kaloribehov for å gå ned i vekt

Kaloribehov for å gå ned i vekt

Kaloribehov for å gå ned i vekt. Lær mer om ditt kaloribehov for å gå ned i vekt, og hvordan du kan bruke kalorikalkulator for å beregne dagsbehov kalorier.
Hvor mange kalorier forbrenner jeg

Hvor mange kalorier forbrenner jeg

Hvor mange kalorier forbrenner jeg. Lær mer om hvordan du skal vite hvor mange kalorier du forbrenner i løpet av en dag ved å bruke kalorikalkulator.
Hvor mange kalorier bør man forbrenne hver dag

Hvor mange kalorier bør man forbrenne hver dag

Hvor mange kalorier bør man forbrenne hver dag. Lær mer om hvor mange kalorier man forbrenner i løpet av en dag og hvordan du kan bruke kalorikalkulator for å estimere kaloribehov.
6x1200 meter tempointervall

6×1200 meter tempointervall

6x1200 meter tempointervall. Denne treningsøkte kjørte jeg 1200 meter tempointervaller med moderat til hard intensitet.
Hvor mange kalorier per dag

Hvor mange kalorier per dag

Hvor mange kalorier per dag. Bruk SpurtCalorie for å beregne hvor mange kalorier du trenger hver dag ut i fra ditt aktivitetsnivå.

90 minutter rolig løping

90 minutter rolig løping. Denne treningsøkta besto av 90 minutter løping med lav intensitet.

LES OGSÅ