2.7 C
Oslo
søndag, mars 24, 2019
Annonse

Daglige arkiver: 4. mars 2019

Proteinrik mat når du trener

Proteinrik mat når du trener

Proteinrik mat når du trener. Lær mer om hva slags proteinrik mat du kan spise når du trener, og hvorfor nok proteiner er viktig ved trening.
Sykling som alternativ trening til løping

Sykling som alternativ trening til løping

Sykling som alternativ trening til løping. Hvilke erfaringer har du med sykling som alternativ trening? I hvilken grad fungerer sykling som alternativ trening når du trener løping?
Kalorier og aktivitetsnivå

Kalorier og aktivitetsnivå

Kalorier og aktivitetsnivå. Lær mer om hvordan du kan bruke kalorikalkulator som beregner ditt dagsbehov av kalorier ut ifra ditt aktivitetsnivå.
Estimere dagsbehov kalorier for kvinner

Estimere dagsbehov kalorier for kvinner

Estimere dagsbehov kalorier for kvinner. Bruk SpurtCalorie kalorikalkulator for å estimere dagsbehov av kalorier for kvinner.
Beregne dagsbehov kalorier for menn

Beregne dagsbehov kalorier for menn

Beregne dagsbehov kalorier for menn. Bruk kalorikalkulator for å beregne ditt dagsbehov for kalorier hvis du er mann.
Alternativ trening og løping

Alternativ trening og løping

Alternativ trening og løping. I hvilken grad trener du alternativt i tillegg til løping? Hvilke fordeler eller ulemper har du erfart med å kombinere alternativ trening med løping?
Teknikk når du trener roing

Teknikk når du trener roing

Teknikk når du trener roing. Her vil du lære mer om om med hvilken teknikk du skal trene roing for best mulig treningseffekt.
Synkende pyramideintervall med hard intensitet

Synkende pyramideintervall med hard intensitet

Synkende pyramideintervall med hard intensitet. Denne treningsøkta gjennomførte jeg med synkende pyramideintervall med hard intensitet.

LES OGSÅ