3.7 C
Oslo
søndag, mars 24, 2019
Annonse
Hjem 2019 februar

Månedlige arkiver: februar 2019

Langrenn for å bli en bedre løper

Langrenn for å bli en bedre løper

Langrenn for å bli en bedre løper. Lær mer om hvordan langrenn kan være et alternativ til løping og gjøre deg til en bedre løper.
Alternativ trening med håndball

Alternativ trening med håndball

Alternativ trening med håndball. Lær mer om hvordan du kan gjennomføre alternativ trening med håndball når du trener løping.
Roing for å bli en bedre løper

Roing for å bli en bedre løper

Roing for å bli en bedre løper. Lær mer om hvordan roing kan være alternativ trening til løping og kan gjøre deg til en bedre løper.
Orientering for å bli en bedre løper

Orientering for å bli en bedre løper

Orientering for å bli en bedre løper. Lær hvordan du kan bli en bedre løper med orientering, og hvordan trene orientering kan være skadeforebyggende.
Svømming for å bli en bedre løper

Svømming for å bli en bedre løper

Svømming for å bli en bedre løper. Lær mer om hvordan du bruke svømming som alternativ trening for å bli en mer utholdende løper.
Sykling for å bli en bedre løper

Sykling for å bli en bedre løper

Sykling for å bli en bedre løper.Lær mer om sykling som alternativ trening til løping, og hvordan sykling kan gjøre deg til en sterkere, raskere og mer utholdende løper.
Hvor ofte bør du trene

Hvor ofte bør du trene

Hvor ofte bør du trene. I denne artikkelen vil du lære mer om hvor ofte du bør trene, og hvor viktig det er å trene regelmessig for best mulig formutvikling.
Med hvilken intensitet trener du

Med hvilken intensitet trener du?

Med hvilken intensitet trener du? Trener du mye med hard intensitet eller bare med lav intensitet? Greier du å trene variert med vekslende intensitet?
Hvor lange bør intervallene være

Hvor lange bør intervallene være

Hvor lange bør intervallene være. Lær mer om hvor lange intervaller du skal trene, og hvordan du enkelt kan estimere lengde med løpekalkulator.
7 km restitusjonstrening

7 km restitusjonstrening

7 km restitusjonstrening. Denne treningsøkta gjennomførte jeg med restitusjonstrening med svært lav intensitet. 

LES OGSÅ