13 km rolig løping som restitusjon

0
281
13 km rolig løping som restitusjon


HØSTSALG!

Opptil 

23%

rabatt!



Denne treningsøkta gjennomførte jeg med 13 km rolig løping dagen etter en har treningsøkt med langintervaller.

Denne treningen forbedret min aerobe kondisjon. Den forbedret også utholdenheten for musklene som arbeider ved å øke blodsirkulasjonen til dem. Treningsvarigheten var lang nok til å øke tretthetsresistens i hastigheten som ble brukt. Karbohydrater er hovednæringskilden som kroppen bruker med denne treningsintensiteten.

Gjennomføring av treningsøkt

Treningsøkta ble gjennomført med lav til moderat intensitet, kanskje litt høyere intensitet enn det som opprinnelig var planlagt. Løypa var variert med mye opp og ned, samt løping i flate partier. Distansen som ble tilbakelagt var 13 km, og varigheten på treningsøkta var 1 timer og 7 minutter. Intensiteten var lav, med en gjennomsnittlig hjertefrekvens på 107 slag i minuttet.

Relaterte artikler:

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-life

30%

PÅ ALT FRA

NORDIC!



Unngå skader ved løping

Treningsprogram 10 km under 50 min

Annonse fra X-LIFESX-erfit Indoor 200 er en stødig og solid spinningsykkel for deg som ønsker å komme i form!