10 km løping i terreng

0
498
10 km løping i terreng
Artikkelen fortsetter etter annonsen fra Brynje of NorwayNår Brynjes plagg presterer på klodens mest ugjestmilde steder, så vil de garantert fungere for deg også!

10 km løping i terreng. Denne treningsøkta ble gjennomført med 10 km løping med moderat intensitet i terreng.

Målet med treningsøkta

Målet med treningsøkta var å trene med lav intensitet etter en hard progressiv trening dagen før, men intensiteten ble noe høyere siden løypa var krevende.

Gjennomføring av treningsøkta

Følgende ble gjennomført denne treningsøkta:

Løypa jeg trente i denne treningsøkta, var en en bred grussti i svært krevende terreng. Løypa gikk mye opp og ned, og jeg greide ikke å holde lav nok fart til at intensiteten skulle være lav. Derfor ble det en treningsøkt med moderat intensitet, noe som er helt greit.

Artikkelen fortsetter under annonsen fra X-lifeKundefavoritten Masterfit TP150 er en suveren tredemølle i høy kvalitet til hjemmebruk - storebroren til bestselgeren TP100!

Relaterte artikler:

Fordeler med å trene løping i terreng

Trene for å løpe 5 km under 20 min

Annonse fra X-LIFEFå 30% rabatt hos X-life på en mengde merkeklær!